Bulvár

2012.04.23. 10:34

Melegpornót adtak a hírek helyett

Reggeli hírműsora helyett melegpornót sugározott egy kanadai helyi tévétársaság. Véletlenül egy pornócsatorna adását kapcsolták be a központi hírcsatorna hálózatába.

Napló Online

Az Ontario állambeli Hamiltonban hatalmas port kavart az ügy, annak ellenére is, hogy mindössze alig három percig volt látható a jelenet - írja a Daily Mail. A csatorna hírigazgatója, Mike Katrycz szerint ártatlan tévedésről van szó, „magát a vezetőséget is felkavarta az incidens" – nyilatkozta a hírigazgató. Bocsánatot kért a nézőktől, de hozzátette, a székház kábelhálózatának javítását végző szerelők keverték össze a kábeleken keresztül futó jeleket, a felelősség nem a tévétársaságot terheli. Az ügyben vizsgálat indult, ha kiderül, hogy a csatorna tényleg nem felelős a történtekért, nem lesznek szankciók – nyilatkozta John MacNab, a kanadai műsorszóró társaság tanácsának vezetője.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!