2007.02.23. 03:28
A pazar háromszög
Várpalota (kgy) - Lassan egy esztendeje lesz, hogy a veszprémi Pannon Várszínház Vándorfi László rendezésében bemutatta az Imádok férjhez menni című zenés vígjátékot. Február 26-án, hétfőn este hét órakor a várpalotai művelődési központban újítják fel a darabot.
A színpadi mű az angol irodalom finom humorú, szellemes alakjának, Somerset Maughamnak a nevéhez fű-ződik. Maugham remek tollú író, fölényes mesterségbeli tudás és pergő cselekménybonyolítás jellemzi szinte minden egyes regényét, novelláját, színpadi művét. Hetek óta a munkáit olvasom, a Sör és tea, Az ördög sarkantyúja és a Színház után a Zsákutca című regénye következett, most pedig az Első személyben című kötetének hosszú elbeszéléseit élvezem, alig-alig tudom letenni az Olcsó Könyvtár-sorozat régi darabját. S már ott vár rám Ashenden, a hírszer-ző és a trópusi Eső. Az író egyébként a legnagyobb másodvonalbelinek nevezte önmagát.
Az Imádok férjhez menni Nádas György zenéjével és Szenes Iván dalszövegeivel hódít a magyar színpadokon.
Victoria, a megözvegyült szép és önző, végtelenül kényelmes és nyafogó fiatalasszony férjhez megy a háborúban elesett első férje legjobb barátjához, Fredhez. Gyere-kük születik, Victoriának már a második. Aztán egyszer csak előkerül a halottnak hitt férj, Bill. A családi háromszög pazarabbnál pazarabb szituáci-ókra, füllentésekre kényszeríti a szereplőket, mígnem kiderül az igazság. De nincs harag, nincs utálkozás, a jó barátok továbbra is cinkosak maradnak, bár az elején az árnyalatnyi féltékenység miatt módjával szívatják egymást. Végül mindketten férfiúi hiúságból, szabadságvágyból szívesen szabadulnának az asszonytól, trükköket eszelnek ki, hogy egymásnak kedvezzenek, előnyt szerezzenek. Victoria eközben keresi a boldogságot, hiszen nem élhet két férjjel együtt. A bohózat mögött halvány ború is meghúzódik. Az elveszített férfiszerep miatti szorongás, a túlzott női be-avatkozás abszurdítása, az ügyvédi ügyeskedések, az összezavarodott világrend adnak erre okot. A kialakult állapot viszont nagyszerű lehetőségeket kínál a színészeknek. Pap Lívia, Szeles József, Sánta László, Zayzon Csaba, Oravecz Edit, Egyed Brigitta és Molnár Ervin lép fel a darabban, némelyikük kettős szerepben. Rossa László vezetésével hangulatos zenei kíséretet kap a néző. A díszletet Kovács Yvette Alida, a jelmezt Justin Júlia tervezte. Koreográfus Bóbis László.
Az Imádok férjhez menni Nádas György zenéjével és Szenes Iván dalszövegeivel hódít a magyar színpadokon.
Victoria, a megözvegyült szép és önző, végtelenül kényelmes és nyafogó fiatalasszony férjhez megy a háborúban elesett első férje legjobb barátjához, Fredhez. Gyere-kük születik, Victoriának már a második. Aztán egyszer csak előkerül a halottnak hitt férj, Bill. A családi háromszög pazarabbnál pazarabb szituáci-ókra, füllentésekre kényszeríti a szereplőket, mígnem kiderül az igazság. De nincs harag, nincs utálkozás, a jó barátok továbbra is cinkosak maradnak, bár az elején az árnyalatnyi féltékenység miatt módjával szívatják egymást. Végül mindketten férfiúi hiúságból, szabadságvágyból szívesen szabadulnának az asszonytól, trükköket eszelnek ki, hogy egymásnak kedvezzenek, előnyt szerezzenek. Victoria eközben keresi a boldogságot, hiszen nem élhet két férjjel együtt. A bohózat mögött halvány ború is meghúzódik. Az elveszített férfiszerep miatti szorongás, a túlzott női be-avatkozás abszurdítása, az ügyvédi ügyeskedések, az összezavarodott világrend adnak erre okot. A kialakult állapot viszont nagyszerű lehetőségeket kínál a színészeknek. Pap Lívia, Szeles József, Sánta László, Zayzon Csaba, Oravecz Edit, Egyed Brigitta és Molnár Ervin lép fel a darabban, némelyikük kettős szerepben. Rossa László vezetésével hangulatos zenei kíséretet kap a néző. A díszletet Kovács Yvette Alida, a jelmezt Justin Júlia tervezte. Koreográfus Bóbis László.
Az Imádok férjhez menni Nádas György zenéjével és Szenes Iván dalszövegeivel hódít a magyar színpadokon.
Victoria, a megözvegyült szép és önző, végtelenül kényelmes és nyafogó fiatalasszony férjhez megy a háborúban elesett első férje legjobb barátjához, Fredhez. Gyere-kük születik, Victoriának már a második. Aztán egyszer csak előkerül a halottnak hitt férj, Bill. A családi háromszög pazarabbnál pazarabb szituáci-ókra, füllentésekre kényszeríti a szereplőket, mígnem kiderül az igazság. De nincs harag, nincs utálkozás, a jó barátok továbbra is cinkosak maradnak, bár az elején az árnyalatnyi féltékenység miatt módjával szívatják egymást. Végül mindketten férfiúi hiúságból, szabadságvágyból szívesen szabadulnának az asszonytól, trükköket eszelnek ki, hogy egymásnak kedvezzenek, előnyt szerezzenek. Victoria eközben keresi a boldogságot, hiszen nem élhet két férjjel együtt. A bohózat mögött halvány ború is meghúzódik. Az elveszített férfiszerep miatti szorongás, a túlzott női be-avatkozás abszurdítása, az ügyvédi ügyeskedések, az összezavarodott világrend adnak erre okot. A kialakult állapot viszont nagyszerű lehetőségeket kínál a színészeknek. Pap Lívia, Szeles József, Sánta László, Zayzon Csaba, Oravecz Edit, Egyed Brigitta és Molnár Ervin lép fel a darabban, némelyikük kettős szerepben. Rossa László vezetésével hangulatos zenei kíséretet kap a néző. A díszletet Kovács Yvette Alida, a jelmezt Justin Júlia tervezte. Koreográfus Bóbis László.
Victoria, a megözvegyült szép és önző, végtelenül kényelmes és nyafogó fiatalasszony férjhez megy a háborúban elesett első férje legjobb barátjához, Fredhez. Gyere-kük születik, Victoriának már a második. Aztán egyszer csak előkerül a halottnak hitt férj, Bill. A családi háromszög pazarabbnál pazarabb szituáci-ókra, füllentésekre kényszeríti a szereplőket, mígnem kiderül az igazság. De nincs harag, nincs utálkozás, a jó barátok továbbra is cinkosak maradnak, bár az elején az árnyalatnyi féltékenység miatt módjával szívatják egymást. Végül mindketten férfiúi hiúságból, szabadságvágyból szívesen szabadulnának az asszonytól, trükköket eszelnek ki, hogy egymásnak kedvezzenek, előnyt szerezzenek. Victoria eközben keresi a boldogságot, hiszen nem élhet két férjjel együtt. A bohózat mögött halvány ború is meghúzódik. Az elveszített férfiszerep miatti szorongás, a túlzott női be-avatkozás abszurdítása, az ügyvédi ügyeskedések, az összezavarodott világrend adnak erre okot. A kialakult állapot viszont nagyszerű lehetőségeket kínál a színészeknek. Pap Lívia, Szeles József, Sánta László, Zayzon Csaba, Oravecz Edit, Egyed Brigitta és Molnár Ervin lép fel a darabban, némelyikük kettős szerepben. Rossa László vezetésével hangulatos zenei kíséretet kap a néző. A díszletet Kovács Yvette Alida, a jelmezt Justin Júlia tervezte. Koreográfus Bóbis László.
Victoria, a megözvegyült szép és önző, végtelenül kényelmes és nyafogó fiatalasszony férjhez megy a háborúban elesett első férje legjobb barátjához, Fredhez. Gyere-kük születik, Victoriának már a második. Aztán egyszer csak előkerül a halottnak hitt férj, Bill. A családi háromszög pazarabbnál pazarabb szituáci-ókra, füllentésekre kényszeríti a szereplőket, mígnem kiderül az igazság. De nincs harag, nincs utálkozás, a jó barátok továbbra is cinkosak maradnak, bár az elején az árnyalatnyi féltékenység miatt módjával szívatják egymást. Végül mindketten férfiúi hiúságból, szabadságvágyból szívesen szabadulnának az asszonytól, trükköket eszelnek ki, hogy egymásnak kedvezzenek, előnyt szerezzenek. Victoria eközben keresi a boldogságot, hiszen nem élhet két férjjel együtt. A bohózat mögött halvány ború is meghúzódik. Az elveszített férfiszerep miatti szorongás, a túlzott női be-avatkozás abszurdítása, az ügyvédi ügyeskedések, az összezavarodott világrend adnak erre okot. A kialakult állapot viszont nagyszerű lehetőségeket kínál a színészeknek. Pap Lívia, Szeles József, Sánta László, Zayzon Csaba, Oravecz Edit, Egyed Brigitta és Molnár Ervin lép fel a darabban, némelyikük kettős szerepben. Rossa László vezetésével hangulatos zenei kíséretet kap a néző. A díszletet Kovács Yvette Alida, a jelmezt Justin Júlia tervezte. Koreográfus Bóbis László.