2007.03.01. 03:28
Piaci elismerés Herendnek
Herend (kiss) - Világhírű versenytársai között is Herend volt a legkedveltebb porcelánmárka az Amerikai Egyesült Államok piacán - derült ki a New-York-i székhelyű Luxury Institute legfrissebb felméréséből.
A megkérdezett amerikaiak 29 világhírű porcelánmárkát rangsoroltak olyan szempontok szerint, mint a folyamatosan kiváló minőség, egyediség és exkluzivitás. Nem volt könnyű dolga Herendnek, az értékelésben olyan világmárkák között szerepelt, mint a Calvin Klein, Cartier, Franciscan, Given- chy, Hermes, Meissen, Mikasa, Oscar De La Renta, Ralph Lauren, Rosenthal, Royal Copenhagen, Royal Doulton, Royal Worcester, Tiffany and Co., Vera Wang, Villeroy and Boch, Waterford és Wedg-wood. A Luxury Brand Status Index (LBSI) szerinti besorolás alapján a herendi porcelán látványosan vezet legközelebbi versenytársai, a Cartier, a Tiffany Co. és a Rosenthal termékei előtt. A magyar fehér arany nemcsak összességét tekintve, hanem az egyes komponensek tekintetében is elsőnek bizonyult. A reprezentatív felmérésben részt vett háztartások átlagosan évi 355 ezer dollárral gazdálkodtak, míg tiszta vagyo-nuk értéke átlagosan 4,2 millió dollárra rúg. A vásárlók a herendit az árprémium kategóriában is a legkiválóbbnak találták, a porcelántermékek területén jártas, tehetős fogyasztók is ezt a márkát ajánlják a legtöbbször, és státusát tekintve is a herendi épül a leggyorsabban a vizsgált márkák közül.