Dolgozói igény is volt

2020.07.11. 06:00

A Vodafone sokaknak lehetővé teszi a távmunkát

Hosszú távon is engedi a távmunkát a telefonos ügyfélszolgálatain a kommunikációs társaság.

Forrás: Shutterstock

A koronavírus-járvány világszerte munkavállalók millióit kényszerítette otthoni munkavégzésre, a Vodafone Magyarország fővárosi irodáiban a teljes munkatársi állománya számára március közepén elrendelte az otthoni munkavégzést, ami nem okozott fennakadást a vállalatnál, hiszen

ügymenetükben a home office évek óta napi rutint jelent.

Július elejétől kezdődő szakaszban a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók felének elérhető a folyamatos otthoni munkavégzés, amit a szolgáltató a későbbiekben szeretne bővíteni.

A járvány mellett a dolgozói igények is indokolták az ügyfélszolgálati munkarend átalakítását, egy felmérés szerint a munkatársak közel háromnegyede hosszú távon is élne a távmunka lehetőségével.

A társaság szerint a távmunka a dolgozónak és a munkáltatónak is előnyös: a munkatársak időt és pénzt spórolnak a munkahelyre történő utazás kiesésével, a cég számára pedig az irodába járás megszűnésével lehetőség nyílik olyan munkavállalók bevonzására, akiknek ez korábban problémát jelentett. Emellett a távmunka optimalizálja az irodahely kihasználtságát.

Borítóképünk illusztráció

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!