2009.10.24. 02:28
Válságban is versenyben - Kevesebb pénzt tartunk számlákon, mint egy évvel ezelőtt
Veszprém - A pénzügyi és gazdasági világválságban is javítani tudta a mutatóit a teljes mértékben magyar tulajdonú Kinizsi Bank.
A válság hatására, bár kis- mértékben, de növekedett a behajthatatlan kintlévőségek aránya, ezért egy 900 millió forintos alapot hoztak létre az esetleges veszteségek csökkentésére. Ez azt jelenti, hogy a hitelezésből származó bevételeik minden száz forintjából 6,7 forintot erre a célra fordítanak. A takarékossági törekvések a bank belső életére is hatással voltak, csökkentették a személyügyi kiadásaikat és átalakították a szervezetet. Így most az elnök-vezérigazgató munkáját három ügyvezető igazgató, dr. Villányi Tivadar, Besenyei Zoltán és Leitold László segíti.
A HVG a nyáron huszonegy, Magyarországon is jelen lévő bankot értékelt különböző szempontok szerint. Az eredményességben a Kinizsi Bank a nála sokkal nagyobbak között az előkelő nyolcadik helyezést szerezte meg. A bank annak is köszönheti sikereit, hogy szinte személyes kapcsolatokat ápol az ügyfeleivel, pontosan ismeri legtöbbjük lehetőségeit és képes segíteni abban, hogy akár sikeres, akár pénzhiányos időszak köszöntsön rájuk, megtalálják a legjobb megoldásokat. Csatlakoztak a lakossági hitelezést szabályozó Magatartási kódexhez és az egyszerűsített bankváltást szabályozó Bankváltási kódexhez, azzal együtt, hogy az etikus, ügyfélcentrikus magatartás náluk már korábban is a napi gyakorlat része volt.
A válság hatására, bár kis- mértékben, de növekedett a behajthatatlan kintlévőségek aránya, ezért egy 900 millió forintos alapot hoztak létre az esetleges veszteségek csökkentésére. Ez azt jelenti, hogy a hitelezésből származó bevételeik minden száz forintjából 6,7 forintot erre a célra fordítanak. A takarékossági törekvések a bank belső életére is hatással voltak, csökkentették a személyügyi kiadásaikat és átalakították a szervezetet. Így most az elnök-vezérigazgató munkáját három ügyvezető igazgató, dr. Villányi Tivadar, Besenyei Zoltán és Leitold László segíti.
A HVG a nyáron huszonegy, Magyarországon is jelen lévő bankot értékelt különböző szempontok szerint. Az eredményességben a Kinizsi Bank a nála sokkal nagyobbak között az előkelő nyolcadik helyezést szerezte meg. A bank annak is köszönheti sikereit, hogy szinte személyes kapcsolatokat ápol az ügyfeleivel, pontosan ismeri legtöbbjük lehetőségeit és képes segíteni abban, hogy akár sikeres, akár pénzhiányos időszak köszöntsön rájuk, megtalálják a legjobb megoldásokat. Csatlakoztak a lakossági hitelezést szabályozó Magatartási kódexhez és az egyszerűsített bankváltást szabályozó Bankváltási kódexhez, azzal együtt, hogy az etikus, ügyfélcentrikus magatartás náluk már korábban is a napi gyakorlat része volt.
A HVG a nyáron huszonegy, Magyarországon is jelen lévő bankot értékelt különböző szempontok szerint. Az eredményességben a Kinizsi Bank a nála sokkal nagyobbak között az előkelő nyolcadik helyezést szerezte meg. A bank annak is köszönheti sikereit, hogy szinte személyes kapcsolatokat ápol az ügyfeleivel, pontosan ismeri legtöbbjük lehetőségeit és képes segíteni abban, hogy akár sikeres, akár pénzhiányos időszak köszöntsön rájuk, megtalálják a legjobb megoldásokat. Csatlakoztak a lakossági hitelezést szabályozó Magatartási kódexhez és az egyszerűsített bankváltást szabályozó Bankváltási kódexhez, azzal együtt, hogy az etikus, ügyfélcentrikus magatartás náluk már korábban is a napi gyakorlat része volt.
A HVG a nyáron huszonegy, Magyarországon is jelen lévő bankot értékelt különböző szempontok szerint. Az eredményességben a Kinizsi Bank a nála sokkal nagyobbak között az előkelő nyolcadik helyezést szerezte meg. A bank annak is köszönheti sikereit, hogy szinte személyes kapcsolatokat ápol az ügyfeleivel, pontosan ismeri legtöbbjük lehetőségeit és képes segíteni abban, hogy akár sikeres, akár pénzhiányos időszak köszöntsön rájuk, megtalálják a legjobb megoldásokat. Csatlakoztak a lakossági hitelezést szabályozó Magatartási kódexhez és az egyszerűsített bankváltást szabályozó Bankváltási kódexhez, azzal együtt, hogy az etikus, ügyfélcentrikus magatartás náluk már korábban is a napi gyakorlat része volt.