Gazdaság

2012.09.13. 14:45

Turisztikai marketing 2013-ban

Székesfehérvár - A Közép-Dunántúli Régió tourinform-irodáinak és TDM-jeinek vezetői tanácskoztak csütörtökön a jövő évi marketingtervről.

Zsigó Ferenc

A régiós tanácskozáson Bodrogai László, a Magyar Turizmus (MT) Zrt. regionális marketingigazgatója köszöntötte a résztvevőket, majd elsőként Maráczi Gábor, az MT országos marketing- és stratégiai igazgatója tartott prezentációt. Az elmúlt év adatairól beszélve elmondta, hogy 7,3 százalékkal nőtt a külföldi vendégek, illetve 5,4 százalékkal a vendégéjszakák száma 2010-hez képest.



A belföldi vendégéjszakák száma tavaly végre átlépte a tízmilliós álomhatárt fűzte hozzá az igazgató. Az idei adatokról szólva elhangzott, hogy január-július viszonylatban 3,3 százalékos a növekedés a külföldi vendégéjszakák esetében, belföldön azonban kisebb mértékű visszaesés tapasztalható az elmúlt évihez képest. A 2013-as marketingterv fő céljait ismertetve a szakember elmondta, hogy jövőre is az egészségturizmus, a bor és a gasztronómia, a fesztiválok, a vízparti, illetve az aktív és ökoturizmus jegyében szerveződnek a kampányok. Az előadások után fórum keretében vitatták meg a szakemberek a marketingtervet.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!