komplex szolgáltatás

2018.05.14. 14:10

A Groupama tavaly 170 vállalati rendezvénynek is otthont adott

Bár a Groupama Aréna elsősorban sportlétesítmény, tavaly már 170 vállalati rendezvénynek is otthont adott. A legtöbb bérlő technikai, catering-, hosztesz- és biztonsági szolgáltatásokat is igénybe vesz.

Budapest, 2016. május 21. A Groupama Aréna, a Ferencvárosi Torna Club 2013-ban épült új stadionjának fõhomlokzata Albert Flórián (b) és Springer Ferenc (j) szobrával a fõváros IX. kerületében, az Üllõi úton. MTVA/Bizományosi: Róka László *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemû – különösen szerzõi jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítõje közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelõssége e körben kizárt.

Forrás: MTI/MTVA/Bizományosi

Fotó: Róka László

A sportesemények lebonyolítása mellett nagyjából minden második nap egyéb rendezvénynek is otthont adott tavaly a Groupama Aréna. A stadiont üzemeltető Lagardére Sports Hungary Kft. arról tájékoztatta a Világgazdaságot, hogy a Ferencváros és a magyar labdarúgó-válogatott hazai mérkőzésein és a Magyar Kupa döntőjén kívül az elmúlt évben két nemzetközi koncert (Depeche Mode és Robbie Williams), továbbá 170 céges esemény (konferencia, workshop, gálavacsora) helyszíne is volt a létesítmény.

Az idén is legalább hasonló kihasználtsággal számolnak az üzemeltetők mind a sportesemények, mind pedig a vállalati rendezvények terén.

A társaság hamarosan publikálja a 2017-es év beszámolóját, annyit mindenesetre előrebocsátottak, hogy a működésük stabil, hasonló pénzügyi mutatókra lehet számítani, mint a 2016-ban elért 3,3 milliárd forintos nettó árbevétel, illetve a 37 millió forintos adózott eredmény. A Lagardére képviselői hangsúlyozták: az egyéb rendezvények esetében komplex szolgáltatást nyújtanak, a helyszínbérleten túlmenően a leggyakrabban technikai, catering-, hosztesz- és biztonsági szolgáltatásokat vesznek igénybe a partnereik, ezeket alvállalkozókon keresztül biztosítják.

A magyar labdarúgó NB I.-ben a Ferencváros hazai mérkőzéseit a mostani szezonban átlagosan csaknem kilencezren tekintik meg a helyszínen,

miközben ennek a mutatónak a harmadát sem hozza a komplett bajnokság. Az üzemeltetők kiemelték, hogy a nézőszám növekedésével a labdarúgómeccsekhez kapcsolódó bevételek is növekedtek a 2016-os évhez képest.

Úgy látják, hogy a szurkolói fogyasztási szokásokban nem történt lényeges változás, de folyamatos fejlesztésekkel igyekeznek növelni az egy főre jutó költést, ami javuló eredményeket hoz a 2017–2018-as idényben az előzőekhez képest.

Általánosságban megállapítható a Lagardére vezetősége szerint, hogy a legértékesebb szolgáltatások a legnépszerűbbek. Jelezték, hogy

a sky boxok immár teljes kihasználtsággal működnek, mind a 34-nek van bérlője.

A sky boxok 13–16 fős, saját dizájn szerint kialakított szobák exkluzív kiszolgálással, a legjobb kilátással a pályára.

Borítókép: A Groupama Aréna, a Ferencvárosi Torna Club 2013-ban épült új stadionjának főhomlokzata Albert Flórián (b) és Springer Ferenc (j) szobrával a főváros IX. kerületében, az Üllői úton.

MTI / MTVA / Bizományosi: Róka László

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában