Kiugró kereslet

2025.04.25. 09:10

Hova tűnt a Traubisoda? Megszólalt a gyártó a magyarok régi-új kedvencéről

A Traubisoda, a ’70-es és ’80-as évek legendás magyar üdítője hosszú szünet után idén tavasszal visszatért a boltok polcaira. A gyártását a Márka Üdítőgyártó Kft. indította újra márciusban, és az ital már az első hetekben hatalmas népszerűségre tett szert: a Lidl, Interspar és Penny üzletekben rövid idő alatt elkapkodták a Traubisoda-készleteket.

A cég tulajdonos-ügyvezetője, Pécskövi Tibor az Origónak elmondta, hogy március végétől háromféle változatban – klasszikus szőlő, cukormentes szőlő és kékszőlő ízesítésben – kezdték el forgalmazni az 1,75 literes PET-palackos változatot. A kiugró kereslet ellenére a gyártás és a beszállítás jól halad, sőt, a tervezettnél jóval több Traubisoda üdítőitalt sikerült már most eladniuk.

traubisoda
Az üzletekben övid idő alatt elkapkodták a Traubisoda-készleteket
Fotó: Márka Üdítőgyártó Kft.

A termék egyelőre nem minden boltban érhető el állandó jelleggel. Egyes üzletláncok – például a Lidl, a Penny és a Spar – csak időszakos akciók keretében kínálják, míg más láncok, mint a Reál, Coop, Metro, Auchan és Tesco, már az állandó kínálatba is felvették.

Traubisoda félliteres palackban

A gyártó tervei szerint hamarosan többféle kiszerelésben is kapható lesz a Traubisoda: június elején érkezik a 330 ml-es dobozos változat, később pedig az 500 ml-es palackos verzió is. Az akciós időszakokat a jövőben nagyobb készlettel tervezik, hogy minden érdeklődő könnyebben hozzájusson a retró üdítőhöz.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában