2017.09.30. 11:00
Elhúzódó szervizelés: másfél hónapja javítják olvasónk fényképezőgépét
Közel másfél hónapja, augusztus 16-án küldte el alsóörsi olvasónk meghibásodott fényképezőgépét javításra. Az eszközt azóta sem juttatta vissza számára a szóban forgó vállalat szervize.
Olvasónk kifejtette, a több tízezer forintot érő fényképezőgépet augusztus 16-án küldte el szervizbe, azóta azonban az érintett vállalat telefonos ügyfélszolgálata elérhetetlen. Noha olvasónk augusztus közepe óta több ízben tett kísérletet arra, hogy a fényképezőgépe felől érdeklődjön, a mai napig nem kapott érdemi választ.
Mint mondta, kifejezetten fontos lenne számára, hogy minél előbb visszakapja az eszközt, melyet mindennapi munkája során rendszeresen használt, így nagy nehézséget okoz számára a készülék hiánya. Az említett vállalat ügyfélszolgálata egy alkalommal azt írta a panaszos olvasó megkeresésére, hogy sajnálják a felmerült kellemetlenséget, a megnövekedett megkeresések száma miatt azonban ügyfélszolgálatukon a várakozási idő sajnos hosszabb az átlagnál. – Törekszünk arra, hogy a lehető legrövidebb időn belül megválaszoljuk a beérkező hívásokat, illetve leveleket. Kérjük, küldd el a visszaküldés vagy a megrendelés azonosítószámát, vagy az e-mail-címet, amiről a rendelés történt, és utánanézünk az ügynek – olvasható a levelükben.
Szeptember elején a következő üzenet érkezett a vállalattól: Nyilvántartásunk szerint a termék jelenleg a gyártói szakszervizben van javítás alatt. Amikor a javítás lezárul, e-mailben jelzünk Neked. Szíves türelmed kérjük!
Közel másfél hónap eredménytelen várakozás utána a türelem azonban már fogytán, ezért olvasónk úgy döntött, hogy lapunkhoz fordul segítségért.
Az elhúzódó problémával, illetve annak okaival kapcsolatban felkerestük az érintett szervizt, valamint a fogyasztóvédelmet is megkérdeztük az esetről. Amint megkapjuk válaszukat, közöljük azt.