2023.01.22. 13:00
Kíváncsi az adózók véleményére a NAV
Hol intézné adóügyeit? Internetes ügyfélportálon vagy mobiltelefonos alkalmazáson? A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) kíváncsi az ügyfelek véleményére, várja a visszajelzéseket – írja közleményében a Veszprém Megyei Adó- és Vámigazgatóság.
Forrás: Pixabay.com
Hogyan intéznék legfontosabb adóügyeiket? A NAV honlapján most erről kérdezi az adózókat. Melyik a legjobb, legkézenfekvőbb csatorna ahhoz, hogy fizetési kötelezettségről, például az egészségügyi szolgáltatási járulékról vagy a gépjárműadóról értesítést kapjunk? Hogyan rendezné az esetleges hátralék befizetését? Milyen úton adná be kérelmét a NAV-nak vagy kérne egy fontos igazolást?
A hivatal arra kíváncsi, hogy ügyfelei milyen ügyeket intéznének online, és milyen felületet használnának erre a legszívesebben. Az interneten elérhető Ügyfélportált vagy a NAV-Mobilt, a NAV applikációját? Mindkettőt vagy esetleg egyiket sem? A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak, részei mindennapi életüknek. A most beérkező javaslatok pedig segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében. Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről. Ha sokan nyilvánítanak véleményt, akkor a jövő megoldásai jelentősen megkönnyíthetik adóügyeik intézését – emeli ki a közlemény végén a Veszprém Megyei Adó- és Vámigazgatóság.