2025.02.13. 10:00
Már diákként valódi cégek feladatait oldják meg
Építőipari cég marketingstratégiáját dolgozták ki a győri egyetemen a diákok, és Veszprém vármegyei fiatalok is erősítették a csapatokat. A kereskedelem és marketing szakos hallgatók így valós vállalati tapasztalatot, értékes gyakorlati tudást szereztek.
Veszprém vármegyei fiatalok is dolgoztak azon a projekten, amelyben a győri Széchenyi István Egyetem kereskedelem és marketing szakos hallgatói teljes körű marketingtervet készítettek egy építőipari cégnek. A gyakorlati tudás megszerzése a cél, ezért indította el az intézmény a Hallgatói Projekttámogató Programot. A kezdeményezés lényege a vállalati szféra és a munkaerőpiac megismerése.

Forrás: Széchenyi István Egyetem
Szeptembertől 12 képzési program tantervébe került be a Széchenyi-egyetemen ez a választható tantárgy, így a kereskedelem és marketing szakon is meghirdették a lehetőséget. Erről a képzésről 22-en vettek részt a gyakorlatias tudást szolgáló projektben, köztük hárman Veszprém vármegyéből. A pápai Major Léda, a veszprémi Bódis Zsófia és a várpalotai Tavaszi Nóra az elmúlt félév során a győri térség építőiparának egyik meghatározó szereplője, a Hora Csoport számára tervezett integrált marketingkommunikációs kampányt, persze szaktársaikkal együtt dolgoztak.
Marketing a gyakorlatban – Kreatív csapatmunka
A csapatok a versenytársak és a hazai bevált gyakorlatok elemzését követően kreatív ötleteket dolgoztak ki, majd ezek alapján állítottak össze közösségimédia-tervet. A projekt eredményeiről a cég telephelyén számoltak be. A veszprémi Bódis Zsófia a tapasztalatszerzés miatt jelentkezett a projektbe, amelynek során a csoportmunka összehangolását találta a legnehezebb feladatnak. Szerinte a projektalapú gondolkodás rengeteget segít neki a sikeres karrierhez vezető kompetenciák fejlesztésében.