2013.04.10. 09:18
Médiapiac konferencia - Fogyasztásról, prémium tartalmakról
Tapolca - Szekcióülésekkel folytatódott szerdán az előző napon megnyitott Médiapiac konferencia a Hotel Pelionban.
A tavalyi Országos Média Diákverseny győztes csapatának tagjai prezentálták kutatási eredményeiket a szerdai szekcióülésen. Balról Siegler Bálint (Budapesti Corvinus Egyetem), Vígvári Dorottya (Budapesti Corvinus Egyetem és Varga Fruzsina (PHD Hungary) (Fotó: Szijártó János)
A két egymással párhuzamosan zajló ülésen a marketingkommunikációról, illetve a prémium tartalmakról esett szó. Utóbbi szekcióban elhangzott, hogy felerősödött a harc a prémium tartalmakat előállító, jellemzően hazai oldalak és a nemzetközi rendszerek között. A másik szekcióban többek között a fogyasztással kapcsolatos tanulságokat elemezték. Itt kitértek arra is, hogy online-t ma már nem lehet pusztán mellékes kiegészítő megjelenési lehetőségnek tekinteni, hanem teljesen integráltan, a mixbe építve, a többi médiatípussal egy szinten érdemes és szükséges kezelni.