Jó srácok

2019.08.25. 13:57

Ez a mozi lehet az év vígjátéka

A Jó srácok jó eredménnyel szerepel a a kritikusok körében is.

Fotós: AFP

Múlt vasárnap 34 országos amerikai csatornán 186 reklámhelyet vásárolt a Universal stúdió a Jó srácok című vígjáték számára, összesen 4,42 millió dollárért. Ez rekordösszegű költés, és azt jelzi, hogy a stúdió nagy reményeket fűz a filmhez. Ez nem is véletlen, a hivatásos ítészek 77 százalékot adtak a filmnek a Rottentomatoes kritikai portálon, míg a közönség 88 százalékra értékelte – írja a hirado.hu.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=96&v=f3C0PTeQ-0g

Van olyan kritikus, aki szerint a Jó srácok az év legjobb vígjátéka, egy másik szerint az a legnagyobb erőssége, hogy a főszereplő kiskamaszok a legképtelenebb helyzetekben is hitelesen viselkednek.

A film hősei 12 éves srácok, akik éppen felfedezik a szexualitást, de találkoznak a drog világával is, miközben végig elképesztően káromkodnak. A filmet népszerűsítő egyik poén az, hogy a gyerekszínészek nem nézhetik meg a produkciót, amíg nagykorúak nem lesznek.

A film Amerikában a nyitóhétvégén az első helyen végzett, és Magyarországon is remekül indult a mozikban: a múlt csütörtöki bemutató óta közel 74 ezren váltottak rá jegyet.

Borítókép: A film gyerekszínészei, Brady Noon, Jacob Tremblay, Keith L. Williams és Chance Hurstfield (b-j) megérkeznek a film premierjére 2019. augusztus 14-én

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!