Sport

2007.03.20. 03:27

Dakar és Balaton

Veszprém - Európa egyik legnagyobb sportszervező cégének elnöke, Pat-rice Clerc, valamint sportrendezvény-igazgatója, Gilles Jourdan elégedett volt a közelmúltbeli magyarországi tapasztala- taival.

Dallos Zsuzsa

Az említett úriemberek két okból érkeztek hazánkba. Egyfelől megtekintették, illetve megismerték azokat a feltételeket, melyeket Magyarország nyújtani tud abban az esetben, ha Budapestről indul a Dakar-rali mezőnye. Másfelől viszont beleszerettek a Balatonba, melynek környékére számtalan nemzetközi versenyt terveznek.

Dr. Ujhelyi István, az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium államtitkára elmondta, hogy az Amaury Sport Organisation (ASO) elnevezésű cég terjeszkedik, és közép-európai hídfőállását Magyarországra tervezi. Az együttműködés lehetősége két szálon fut.

Az egyik a Dakar-rali, amely az elképzelések szerint 2010-ben Budapestről indulhat és melynek egyetlen hazai gyorsasági szakaszát a veszprémi lőtéren rendeznék meg Balaton speed címmel.

A másik a Balatoni játékok munkanevet kapott elképzelés, melynek lényege: a francia cég (amely egyébként a Tour de France, a Paris Marathon és egyéb világhírű rendezvények szervezője is) a magyar tenger északi partját márciustól novemberig megtöltené neves nemzetközi versenyekkel. Triatlon, vitorlázás, golf, kerékpár és futóviadalok helyszíne lehetne az említett térség.

Az államtitkár szerint az ASO képviselői elégedettek voltak a tapasztalatokkal és sokat lendített az álláspontok közelítésén, hogy a pénzügyminisztérium engedélyezte a kétmillió eurós (500 millió forint) állami garanciavállalást, amely a Dakar-rali jogdíját fedezi.

A minisztérium egyébként hatástanulmányt is készített már a Dakar-rali hazai lebonyolításával kapcsolatban. Ebből kiderül: miközben az említett kétmillió euró jogdíj mellett ugyanennyibe kerülne a rendezés is, a bevételek szinte minden képzeletet felülmúlnának.

A Dakar-ralit kétszáz országban kísérik figyelemmel, 154 millió néző látta a tévében a rajtot. Magyarországon a 2006-os eseményekről másfél ezer cikk jelent meg. A start helyszínére (2010 Budapest?) 35 országból 288 médium képviselői várhatóak.

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

Dr. Ujhelyi István, az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium államtitkára elmondta, hogy az Amaury Sport Organisation (ASO) elnevezésű cég terjeszkedik, és közép-európai hídfőállását Magyarországra tervezi. Az együttműködés lehetősége két szálon fut.

Az egyik a Dakar-rali, amely az elképzelések szerint 2010-ben Budapestről indulhat és melynek egyetlen hazai gyorsasági szakaszát a veszprémi lőtéren rendeznék meg Balaton speed címmel.

A másik a Balatoni játékok munkanevet kapott elképzelés, melynek lényege: a francia cég (amely egyébként a Tour de France, a Paris Marathon és egyéb világhírű rendezvények szervezője is) a magyar tenger északi partját márciustól novemberig megtöltené neves nemzetközi versenyekkel. Triatlon, vitorlázás, golf, kerékpár és futóviadalok helyszíne lehetne az említett térség.

Az államtitkár szerint az ASO képviselői elégedettek voltak a tapasztalatokkal és sokat lendített az álláspontok közelítésén, hogy a pénzügyminisztérium engedélyezte a kétmillió eurós (500 millió forint) állami garanciavállalást, amely a Dakar-rali jogdíját fedezi.

A minisztérium egyébként hatástanulmányt is készített már a Dakar-rali hazai lebonyolításával kapcsolatban. Ebből kiderül: miközben az említett kétmillió euró jogdíj mellett ugyanennyibe kerülne a rendezés is, a bevételek szinte minden képzeletet felülmúlnának.

A Dakar-ralit kétszáz országban kísérik figyelemmel, 154 millió néző látta a tévében a rajtot. Magyarországon a 2006-os eseményekről másfél ezer cikk jelent meg. A start helyszínére (2010 Budapest?) 35 országból 288 médium képviselői várhatóak.

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

Dr. Ujhelyi István, az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium államtitkára elmondta, hogy az Amaury Sport Organisation (ASO) elnevezésű cég terjeszkedik, és közép-európai hídfőállását Magyarországra tervezi. Az együttműködés lehetősége két szálon fut.

Az egyik a Dakar-rali, amely az elképzelések szerint 2010-ben Budapestről indulhat és melynek egyetlen hazai gyorsasági szakaszát a veszprémi lőtéren rendeznék meg Balaton speed címmel.

A másik a Balatoni játékok munkanevet kapott elképzelés, melynek lényege: a francia cég (amely egyébként a Tour de France, a Paris Marathon és egyéb világhírű rendezvények szervezője is) a magyar tenger északi partját márciustól novemberig megtöltené neves nemzetközi versenyekkel. Triatlon, vitorlázás, golf, kerékpár és futóviadalok helyszíne lehetne az említett térség.

Az államtitkár szerint az ASO képviselői elégedettek voltak a tapasztalatokkal és sokat lendített az álláspontok közelítésén, hogy a pénzügyminisztérium engedélyezte a kétmillió eurós (500 millió forint) állami garanciavállalást, amely a Dakar-rali jogdíját fedezi.

A minisztérium egyébként hatástanulmányt is készített már a Dakar-rali hazai lebonyolításával kapcsolatban. Ebből kiderül: miközben az említett kétmillió euró jogdíj mellett ugyanennyibe kerülne a rendezés is, a bevételek szinte minden képzeletet felülmúlnának.

A Dakar-ralit kétszáz országban kísérik figyelemmel, 154 millió néző látta a tévében a rajtot. Magyarországon a 2006-os eseményekről másfél ezer cikk jelent meg. A start helyszínére (2010 Budapest?) 35 országból 288 médium képviselői várhatóak.

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

Az egyik a Dakar-rali, amely az elképzelések szerint 2010-ben Budapestről indulhat és melynek egyetlen hazai gyorsasági szakaszát a veszprémi lőtéren rendeznék meg Balaton speed címmel.

A másik a Balatoni játékok munkanevet kapott elképzelés, melynek lényege: a francia cég (amely egyébként a Tour de France, a Paris Marathon és egyéb világhírű rendezvények szervezője is) a magyar tenger északi partját márciustól novemberig megtöltené neves nemzetközi versenyekkel. Triatlon, vitorlázás, golf, kerékpár és futóviadalok helyszíne lehetne az említett térség.

Az államtitkár szerint az ASO képviselői elégedettek voltak a tapasztalatokkal és sokat lendített az álláspontok közelítésén, hogy a pénzügyminisztérium engedélyezte a kétmillió eurós (500 millió forint) állami garanciavállalást, amely a Dakar-rali jogdíját fedezi.

A minisztérium egyébként hatástanulmányt is készített már a Dakar-rali hazai lebonyolításával kapcsolatban. Ebből kiderül: miközben az említett kétmillió euró jogdíj mellett ugyanennyibe kerülne a rendezés is, a bevételek szinte minden képzeletet felülmúlnának.

A Dakar-ralit kétszáz országban kísérik figyelemmel, 154 millió néző látta a tévében a rajtot. Magyarországon a 2006-os eseményekről másfél ezer cikk jelent meg. A start helyszínére (2010 Budapest?) 35 országból 288 médium képviselői várhatóak.

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

Az egyik a Dakar-rali, amely az elképzelések szerint 2010-ben Budapestről indulhat és melynek egyetlen hazai gyorsasági szakaszát a veszprémi lőtéren rendeznék meg Balaton speed címmel.

A másik a Balatoni játékok munkanevet kapott elképzelés, melynek lényege: a francia cég (amely egyébként a Tour de France, a Paris Marathon és egyéb világhírű rendezvények szervezője is) a magyar tenger északi partját márciustól novemberig megtöltené neves nemzetközi versenyekkel. Triatlon, vitorlázás, golf, kerékpár és futóviadalok helyszíne lehetne az említett térség.

Az államtitkár szerint az ASO képviselői elégedettek voltak a tapasztalatokkal és sokat lendített az álláspontok közelítésén, hogy a pénzügyminisztérium engedélyezte a kétmillió eurós (500 millió forint) állami garanciavállalást, amely a Dakar-rali jogdíját fedezi.

A minisztérium egyébként hatástanulmányt is készített már a Dakar-rali hazai lebonyolításával kapcsolatban. Ebből kiderül: miközben az említett kétmillió euró jogdíj mellett ugyanennyibe kerülne a rendezés is, a bevételek szinte minden képzeletet felülmúlnának.

A Dakar-ralit kétszáz országban kísérik figyelemmel, 154 millió néző látta a tévében a rajtot. Magyarországon a 2006-os eseményekről másfél ezer cikk jelent meg. A start helyszínére (2010 Budapest?) 35 országból 288 médium képviselői várhatóak.

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

A másik a Balatoni játékok munkanevet kapott elképzelés, melynek lényege: a francia cég (amely egyébként a Tour de France, a Paris Marathon és egyéb világhírű rendezvények szervezője is) a magyar tenger északi partját márciustól novemberig megtöltené neves nemzetközi versenyekkel. Triatlon, vitorlázás, golf, kerékpár és futóviadalok helyszíne lehetne az említett térség.

Az államtitkár szerint az ASO képviselői elégedettek voltak a tapasztalatokkal és sokat lendített az álláspontok közelítésén, hogy a pénzügyminisztérium engedélyezte a kétmillió eurós (500 millió forint) állami garanciavállalást, amely a Dakar-rali jogdíját fedezi.

A minisztérium egyébként hatástanulmányt is készített már a Dakar-rali hazai lebonyolításával kapcsolatban. Ebből kiderül: miközben az említett kétmillió euró jogdíj mellett ugyanennyibe kerülne a rendezés is, a bevételek szinte minden képzeletet felülmúlnának.

A Dakar-ralit kétszáz országban kísérik figyelemmel, 154 millió néző látta a tévében a rajtot. Magyarországon a 2006-os eseményekről másfél ezer cikk jelent meg. A start helyszínére (2010 Budapest?) 35 országból 288 médium képviselői várhatóak.

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

A másik a Balatoni játékok munkanevet kapott elképzelés, melynek lényege: a francia cég (amely egyébként a Tour de France, a Paris Marathon és egyéb világhírű rendezvények szervezője is) a magyar tenger északi partját márciustól novemberig megtöltené neves nemzetközi versenyekkel. Triatlon, vitorlázás, golf, kerékpár és futóviadalok helyszíne lehetne az említett térség.

Az államtitkár szerint az ASO képviselői elégedettek voltak a tapasztalatokkal és sokat lendített az álláspontok közelítésén, hogy a pénzügyminisztérium engedélyezte a kétmillió eurós (500 millió forint) állami garanciavállalást, amely a Dakar-rali jogdíját fedezi.

A minisztérium egyébként hatástanulmányt is készített már a Dakar-rali hazai lebonyolításával kapcsolatban. Ebből kiderül: miközben az említett kétmillió euró jogdíj mellett ugyanennyibe kerülne a rendezés is, a bevételek szinte minden képzeletet felülmúlnának.

A Dakar-ralit kétszáz országban kísérik figyelemmel, 154 millió néző látta a tévében a rajtot. Magyarországon a 2006-os eseményekről másfél ezer cikk jelent meg. A start helyszínére (2010 Budapest?) 35 országból 288 médium képviselői várhatóak.

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

Az államtitkár szerint az ASO képviselői elégedettek voltak a tapasztalatokkal és sokat lendített az álláspontok közelítésén, hogy a pénzügyminisztérium engedélyezte a kétmillió eurós (500 millió forint) állami garanciavállalást, amely a Dakar-rali jogdíját fedezi.

A minisztérium egyébként hatástanulmányt is készített már a Dakar-rali hazai lebonyolításával kapcsolatban. Ebből kiderül: miközben az említett kétmillió euró jogdíj mellett ugyanennyibe kerülne a rendezés is, a bevételek szinte minden képzeletet felülmúlnának.

A Dakar-ralit kétszáz országban kísérik figyelemmel, 154 millió néző látta a tévében a rajtot. Magyarországon a 2006-os eseményekről másfél ezer cikk jelent meg. A start helyszínére (2010 Budapest?) 35 országból 288 médium képviselői várhatóak.

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

Az államtitkár szerint az ASO képviselői elégedettek voltak a tapasztalatokkal és sokat lendített az álláspontok közelítésén, hogy a pénzügyminisztérium engedélyezte a kétmillió eurós (500 millió forint) állami garanciavállalást, amely a Dakar-rali jogdíját fedezi.

A minisztérium egyébként hatástanulmányt is készített már a Dakar-rali hazai lebonyolításával kapcsolatban. Ebből kiderül: miközben az említett kétmillió euró jogdíj mellett ugyanennyibe kerülne a rendezés is, a bevételek szinte minden képzeletet felülmúlnának.

A Dakar-ralit kétszáz országban kísérik figyelemmel, 154 millió néző látta a tévében a rajtot. Magyarországon a 2006-os eseményekről másfél ezer cikk jelent meg. A start helyszínére (2010 Budapest?) 35 országból 288 médium képviselői várhatóak.

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

A minisztérium egyébként hatástanulmányt is készített már a Dakar-rali hazai lebonyolításával kapcsolatban. Ebből kiderül: miközben az említett kétmillió euró jogdíj mellett ugyanennyibe kerülne a rendezés is, a bevételek szinte minden képzeletet felülmúlnának.

A Dakar-ralit kétszáz országban kísérik figyelemmel, 154 millió néző látta a tévében a rajtot. Magyarországon a 2006-os eseményekről másfél ezer cikk jelent meg. A start helyszínére (2010 Budapest?) 35 országból 288 médium képviselői várhatóak.

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

A minisztérium egyébként hatástanulmányt is készített már a Dakar-rali hazai lebonyolításával kapcsolatban. Ebből kiderül: miközben az említett kétmillió euró jogdíj mellett ugyanennyibe kerülne a rendezés is, a bevételek szinte minden képzeletet felülmúlnának.

A Dakar-ralit kétszáz országban kísérik figyelemmel, 154 millió néző látta a tévében a rajtot. Magyarországon a 2006-os eseményekről másfél ezer cikk jelent meg. A start helyszínére (2010 Budapest?) 35 országból 288 médium képviselői várhatóak.

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

A Dakar-ralit kétszáz országban kísérik figyelemmel, 154 millió néző látta a tévében a rajtot. Magyarországon a 2006-os eseményekről másfél ezer cikk jelent meg. A start helyszínére (2010 Budapest?) 35 országból 288 médium képviselői várhatóak.

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

A Dakar-ralit kétszáz országban kísérik figyelemmel, 154 millió néző látta a tévében a rajtot. Magyarországon a 2006-os eseményekről másfél ezer cikk jelent meg. A start helyszínére (2010 Budapest?) 35 országból 288 médium képviselői várhatóak.

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

A szállásbevétel 2,75 milliárd, a várható szolgáltatási bevétel 1,55 milliárd forint lenne. Az üzemanyag-forgalomból 234 millió és csak az autópálya-matricából 90 millió forint forgalom származhatna. (A mezőnyt 5-8 ezer autó kíséri.)

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

Barcelonában 2005-ben háromszázezer néző volt, míg tavaly Lisszabonba öt nap alatt csak a Dakar-rali miatt nyolcszázezren látogattak.

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

Mindemellett persze jóval kisebb üzleti sikert jelenthetne a Balatoni játékok beindítása, ám a térség számára nyilvánvalóan (minden szempontból) óriási haszonnal járna. Különösen a március és no-vember közti időszak jelentene sokat, hiszen régi vágy teljesülhetne: a balatoni idegenforgalmi szezon megnyújtása. A vendégek beleszeretteka Balatonba és többversenyt is idehoznának

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!