2007.08.22. 08:50
Miért pont az, akkor és ott...?
De miért pont azt a vendéget kellett megkérdeznünk Füreden, amelyik elégedetlen volt?!
És most akkor Alsóörs a nyertes, ugyanis a pontszámok alapján első helyre rangsorolt Akali a külföldiek véleménye alapján a legkevesebb pontszámot kapta?! Na végre, hogy Almádi előrébb helyezkedik el a listán! Micsoda dolog gagyinak nevezni a legmodernebb technológiát felvonultató vurstlit, ráadá- sul higgye el, tényleg fe- lesleges estig nyitva tartani azt a Tourinform-irodát!. Ilyen és ehhez hasonló felháborodott véleményekkel, sms-ekkel minden évben találkozunk a felmérés kapcsán. Sajnos vagy inkább hálş Istennek! Ez ugyanis jelzi azt, hogy olvasóinkat, a vendégeket, a nyaralókat, lakókat, polgármestereket, szakembereket, környékbelieket (és igen, itt a szerkesztőségben a kollégákat is) érdekli a felmérés. Lehet, hogy nem ért vele egyet (és teljes mértékben elképzelhetetlennek tartja, hogy miért nem az a csodálatosan felújított, színvonalas programokkal szórakoztató Füred lett az első?), sőt az is lehet, hogy kifejezetten nem kedveli a játékot, de azért figyeli, olvassa, bogarássza a táblázatokat. Mert tudja, hogy a célunk ugyanaz: kiemelni a jó példákat, kiváló kezdeményezéseket, felhívni a figyelmet a problémákra, javítanivalókra, észrevenni az apró megjegyzéseket, mégpedig azoknak a segítségével, akiknek a véleményére a leginkább adni kell a vendégéjszakákból élő településeknek, szállásadóknak, vendéglősöknek: ők pedig maguk a vendégek. Úgyhogy, kérem tisztelettel, én egyáltalán nem bánom, hogy háborognak. Vitázzanak, érveljenek, de mindenek- előtt figyeljék továbbra is, mit kér a vendég!