Várpalota

2007.11.08. 03:27

Roncsderbifutamok indulhatnak tavasztól

Tapolca (tl) - Gyorsasági roncsderbifutamokat rendeznek a város külterületén tavasszal. A szervezők tervei szerint a 2008-as évad első versenye Tapolcán lehet.

Töreki László

Erdei István, a leendő tapolcai roncsderbifutamok szervezője és az alakulóban lévő szakosztály vezetője szerint egy megközelítőleg öthektáros, magánkézben lévő külterületen (a sümegi átkötőút mellett, szemben a motokrosszpályával) alakítják ki a versenypályát, amelynek megközelítőleges hossza 800-1200 méter lesz.

A pálya teljes távját beláthatóvá teszik a közönség számára, így az első pillanatoktól az utolsóig élvezetes szórakozássá válik a küzdelem a nézők számára is. A szervező lapunknak elmondta, hogy a belépődíjak tekintetében is alig néhány száz forintra kell számítania az érdeklődőknek, akiket alacsonyan árazott italokkal, szabad tűzön készült ételekkel is várnak majd az előzetes elképzelések szerint. Magyarországon nyolc helyszínen rendeznek roncsderbifutamokat.

A sportág szakosztályait a MORSZ (Magyar Országos Roncsderbi Szövetség) fogja össze, amelynek versenyszabályzata hat kategóriát és három kiegészítő futamot nevez meg.

Lada, széria-kis (1600 köbcentiméter alatt), széria-nagy (1600 köbcentiméter fölött), épített, ifi-kis (6-11 éves kor), ifi-nagy (12-16 éves kor), továbbá a női, szuper- és szerelőfutam. Már a kategó-riákból kiderül, hogy a nagy népszerűségnek örvendő technikai sport kortól, nemtől függetlenül az amatőrök, az extrém terepautózás szerelmeseinek sportja. A hozzáértők szerint a ralinál, a ralikrossznál jóval kevesebb anyagi ráfordítással szinte mindenki barkácsolhat magának valamilyen roncsderbiautót. Az építésnek szinte csak a képzelet, a barkácsintelligencia na és persze a pénztárca szab határt. Természetesen a versenyeken való részvétel - az indulók érdekében - csak egészségügyi alkalmasságot igazoló papírral és minden előírásszerű biztonsági követelménynek megfelelő járgánnyal lehetséges. Egy-egy versenyen rendkívül alacsony nevezési díjak mellett országos átlagban 90-100 versenyző indul.

A sportágat annak amatőr jellege miatt családias, baráti légkör jellemzi, miközben a sportot kedvelő nézőknek sem kell csalódni, egy kellemes és izgalmas napot tölthetnek a pálya mellett, extrém autócsatákat figyelve. Egy-egy roncsderbinátlagban kilencven-százversenyző indul hazánkban

A pálya teljes távját beláthatóvá teszik a közönség számára, így az első pillanatoktól az utolsóig élvezetes szórakozássá válik a küzdelem a nézők számára is. A szervező lapunknak elmondta, hogy a belépődíjak tekintetében is alig néhány száz forintra kell számítania az érdeklődőknek, akiket alacsonyan árazott italokkal, szabad tűzön készült ételekkel is várnak majd az előzetes elképzelések szerint. Magyarországon nyolc helyszínen rendeznek roncsderbifutamokat.

A sportág szakosztályait a MORSZ (Magyar Országos Roncsderbi Szövetség) fogja össze, amelynek versenyszabályzata hat kategóriát és három kiegészítő futamot nevez meg.

Lada, széria-kis (1600 köbcentiméter alatt), széria-nagy (1600 köbcentiméter fölött), épített, ifi-kis (6-11 éves kor), ifi-nagy (12-16 éves kor), továbbá a női, szuper- és szerelőfutam. Már a kategó-riákból kiderül, hogy a nagy népszerűségnek örvendő technikai sport kortól, nemtől függetlenül az amatőrök, az extrém terepautózás szerelmeseinek sportja. A hozzáértők szerint a ralinál, a ralikrossznál jóval kevesebb anyagi ráfordítással szinte mindenki barkácsolhat magának valamilyen roncsderbiautót. Az építésnek szinte csak a képzelet, a barkácsintelligencia na és persze a pénztárca szab határt. Természetesen a versenyeken való részvétel - az indulók érdekében - csak egészségügyi alkalmasságot igazoló papírral és minden előírásszerű biztonsági követelménynek megfelelő járgánnyal lehetséges. Egy-egy versenyen rendkívül alacsony nevezési díjak mellett országos átlagban 90-100 versenyző indul.

A sportágat annak amatőr jellege miatt családias, baráti légkör jellemzi, miközben a sportot kedvelő nézőknek sem kell csalódni, egy kellemes és izgalmas napot tölthetnek a pálya mellett, extrém autócsatákat figyelve. Egy-egy roncsderbinátlagban kilencven-százversenyző indul hazánkban

A pálya teljes távját beláthatóvá teszik a közönség számára, így az első pillanatoktól az utolsóig élvezetes szórakozássá válik a küzdelem a nézők számára is. A szervező lapunknak elmondta, hogy a belépődíjak tekintetében is alig néhány száz forintra kell számítania az érdeklődőknek, akiket alacsonyan árazott italokkal, szabad tűzön készült ételekkel is várnak majd az előzetes elképzelések szerint. Magyarországon nyolc helyszínen rendeznek roncsderbifutamokat.

A sportág szakosztályait a MORSZ (Magyar Országos Roncsderbi Szövetség) fogja össze, amelynek versenyszabályzata hat kategóriát és három kiegészítő futamot nevez meg.

Lada, széria-kis (1600 köbcentiméter alatt), széria-nagy (1600 köbcentiméter fölött), épített, ifi-kis (6-11 éves kor), ifi-nagy (12-16 éves kor), továbbá a női, szuper- és szerelőfutam. Már a kategó-riákból kiderül, hogy a nagy népszerűségnek örvendő technikai sport kortól, nemtől függetlenül az amatőrök, az extrém terepautózás szerelmeseinek sportja. A hozzáértők szerint a ralinál, a ralikrossznál jóval kevesebb anyagi ráfordítással szinte mindenki barkácsolhat magának valamilyen roncsderbiautót. Az építésnek szinte csak a képzelet, a barkácsintelligencia na és persze a pénztárca szab határt. Természetesen a versenyeken való részvétel - az indulók érdekében - csak egészségügyi alkalmasságot igazoló papírral és minden előírásszerű biztonsági követelménynek megfelelő járgánnyal lehetséges. Egy-egy versenyen rendkívül alacsony nevezési díjak mellett országos átlagban 90-100 versenyző indul.

A sportágat annak amatőr jellege miatt családias, baráti légkör jellemzi, miközben a sportot kedvelő nézőknek sem kell csalódni, egy kellemes és izgalmas napot tölthetnek a pálya mellett, extrém autócsatákat figyelve. Egy-egy roncsderbinátlagban kilencven-százversenyző indul hazánkban

A sportág szakosztályait a MORSZ (Magyar Országos Roncsderbi Szövetség) fogja össze, amelynek versenyszabályzata hat kategóriát és három kiegészítő futamot nevez meg.

Lada, széria-kis (1600 köbcentiméter alatt), széria-nagy (1600 köbcentiméter fölött), épített, ifi-kis (6-11 éves kor), ifi-nagy (12-16 éves kor), továbbá a női, szuper- és szerelőfutam. Már a kategó-riákból kiderül, hogy a nagy népszerűségnek örvendő technikai sport kortól, nemtől függetlenül az amatőrök, az extrém terepautózás szerelmeseinek sportja. A hozzáértők szerint a ralinál, a ralikrossznál jóval kevesebb anyagi ráfordítással szinte mindenki barkácsolhat magának valamilyen roncsderbiautót. Az építésnek szinte csak a képzelet, a barkácsintelligencia na és persze a pénztárca szab határt. Természetesen a versenyeken való részvétel - az indulók érdekében - csak egészségügyi alkalmasságot igazoló papírral és minden előírásszerű biztonsági követelménynek megfelelő járgánnyal lehetséges. Egy-egy versenyen rendkívül alacsony nevezési díjak mellett országos átlagban 90-100 versenyző indul.

A sportágat annak amatőr jellege miatt családias, baráti légkör jellemzi, miközben a sportot kedvelő nézőknek sem kell csalódni, egy kellemes és izgalmas napot tölthetnek a pálya mellett, extrém autócsatákat figyelve. Egy-egy roncsderbinátlagban kilencven-százversenyző indul hazánkban

A sportág szakosztályait a MORSZ (Magyar Országos Roncsderbi Szövetség) fogja össze, amelynek versenyszabályzata hat kategóriát és három kiegészítő futamot nevez meg.

Lada, széria-kis (1600 köbcentiméter alatt), széria-nagy (1600 köbcentiméter fölött), épített, ifi-kis (6-11 éves kor), ifi-nagy (12-16 éves kor), továbbá a női, szuper- és szerelőfutam. Már a kategó-riákból kiderül, hogy a nagy népszerűségnek örvendő technikai sport kortól, nemtől függetlenül az amatőrök, az extrém terepautózás szerelmeseinek sportja. A hozzáértők szerint a ralinál, a ralikrossznál jóval kevesebb anyagi ráfordítással szinte mindenki barkácsolhat magának valamilyen roncsderbiautót. Az építésnek szinte csak a képzelet, a barkácsintelligencia na és persze a pénztárca szab határt. Természetesen a versenyeken való részvétel - az indulók érdekében - csak egészségügyi alkalmasságot igazoló papírral és minden előírásszerű biztonsági követelménynek megfelelő járgánnyal lehetséges. Egy-egy versenyen rendkívül alacsony nevezési díjak mellett országos átlagban 90-100 versenyző indul.

A sportágat annak amatőr jellege miatt családias, baráti légkör jellemzi, miközben a sportot kedvelő nézőknek sem kell csalódni, egy kellemes és izgalmas napot tölthetnek a pálya mellett, extrém autócsatákat figyelve. Egy-egy roncsderbinátlagban kilencven-százversenyző indul hazánkban

Lada, széria-kis (1600 köbcentiméter alatt), széria-nagy (1600 köbcentiméter fölött), épített, ifi-kis (6-11 éves kor), ifi-nagy (12-16 éves kor), továbbá a női, szuper- és szerelőfutam. Már a kategó-riákból kiderül, hogy a nagy népszerűségnek örvendő technikai sport kortól, nemtől függetlenül az amatőrök, az extrém terepautózás szerelmeseinek sportja. A hozzáértők szerint a ralinál, a ralikrossznál jóval kevesebb anyagi ráfordítással szinte mindenki barkácsolhat magának valamilyen roncsderbiautót. Az építésnek szinte csak a képzelet, a barkácsintelligencia na és persze a pénztárca szab határt. Természetesen a versenyeken való részvétel - az indulók érdekében - csak egészségügyi alkalmasságot igazoló papírral és minden előírásszerű biztonsági követelménynek megfelelő járgánnyal lehetséges. Egy-egy versenyen rendkívül alacsony nevezési díjak mellett országos átlagban 90-100 versenyző indul.

A sportágat annak amatőr jellege miatt családias, baráti légkör jellemzi, miközben a sportot kedvelő nézőknek sem kell csalódni, egy kellemes és izgalmas napot tölthetnek a pálya mellett, extrém autócsatákat figyelve. Egy-egy roncsderbinátlagban kilencven-százversenyző indul hazánkban

Lada, széria-kis (1600 köbcentiméter alatt), széria-nagy (1600 köbcentiméter fölött), épített, ifi-kis (6-11 éves kor), ifi-nagy (12-16 éves kor), továbbá a női, szuper- és szerelőfutam. Már a kategó-riákból kiderül, hogy a nagy népszerűségnek örvendő technikai sport kortól, nemtől függetlenül az amatőrök, az extrém terepautózás szerelmeseinek sportja. A hozzáértők szerint a ralinál, a ralikrossznál jóval kevesebb anyagi ráfordítással szinte mindenki barkácsolhat magának valamilyen roncsderbiautót. Az építésnek szinte csak a képzelet, a barkácsintelligencia na és persze a pénztárca szab határt. Természetesen a versenyeken való részvétel - az indulók érdekében - csak egészségügyi alkalmasságot igazoló papírral és minden előírásszerű biztonsági követelménynek megfelelő járgánnyal lehetséges. Egy-egy versenyen rendkívül alacsony nevezési díjak mellett országos átlagban 90-100 versenyző indul.

A sportágat annak amatőr jellege miatt családias, baráti légkör jellemzi, miközben a sportot kedvelő nézőknek sem kell csalódni, egy kellemes és izgalmas napot tölthetnek a pálya mellett, extrém autócsatákat figyelve. Egy-egy roncsderbinátlagban kilencven-százversenyző indul hazánkban

A sportágat annak amatőr jellege miatt családias, baráti légkör jellemzi, miközben a sportot kedvelő nézőknek sem kell csalódni, egy kellemes és izgalmas napot tölthetnek a pálya mellett, extrém autócsatákat figyelve. Egy-egy roncsderbinátlagban kilencven-százversenyző indul hazánkban

A sportágat annak amatőr jellege miatt családias, baráti légkör jellemzi, miközben a sportot kedvelő nézőknek sem kell csalódni, egy kellemes és izgalmas napot tölthetnek a pálya mellett, extrém autócsatákat figyelve. Egy-egy roncsderbinátlagban kilencven-százversenyző indul hazánkban

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!