Borosta

2011.10.04. 12:59

A drogkartell nyomában

Nagy várakozás előzte meg a Call of Juarez legújabb részét, ám a sorozat rajongói minden bizonnyal csalódtak, miután kipróbálták a The Cartelt, mely a vadnyugat helyett, mai korban játszódik.

Sámel József

A Call of Juarez sorozat mindeddig azzal vívta ki a rajongók tiszteletét, hogy hamisítatlan 19. századi vadnyugati érzést generált. A lengyel Techland csapata úgy gondolta, ideje fordítani egyet a történeten, s a mai korba, a mexikói határvidékre, a drogkartellek világába helyezték a harmadik fejezetet. A sztorival még nem is lenne gond, hiszen ez a romlott világ is érdekes lehet a játékosoknak, ám a fejlesztők egy sor olyan hibát követtek el, ami miatt egy átlagos FPS-sé silányodott a The Cartel, mely 16 hosszabb- rövidebb küldetést tartalmaz. A játékban három karakter közül választhatunk, ám nagy különbséget nem lehet felfedezni a szereplők tulajdonságai közt, így aztán elég szimpátia alapján dönteni. A küldetések előtt, mi magunk választhatjuk ki a fegyvereket, vihetünk pisztolyokat, puskákat, karabélyokat, és gránátokkal is megpakolhatjuk a hátizsákunkat, sőt, a küldetések alatt a lelőtt ellenfelek „vasait” is felvehetjük. A játék során alapvetően kétféle feladattal találkozunk, vagy fegyveres összecsapásra kerül sor, vagy autós üldözés- re, ám ez utóbbiban sincs sok köszönet. A járművet ugyanis csak a kijelölt úton lehet vezetni, letérni, rövidíteni fölösleges, az ugyanis a küldetés újraindításával végződik. Mindezek mellett a játék grafikája sem sikeredett túl acélosra, gyengék lettek a karakterek, a mellékszereplőkről nem is beszélve. Mindent összevetve, aki egy kis csihi-puhira vágyik, annak pár órára minden bizonnyal lekötheti figyelmét a játék, ám aki pengésebb cuccokhoz van szokva, annak csalódást okoz a The Cartel.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!