hirdetés

2019.04.10. 16:23

Szilikon karkötő és márkaépítés

Az ingyen reklám a legjobb reklám, tartja a mondás, és milyen igaz! Ráadásul, ha jól csináljuk, vásárlóinkra támaszkodva igazi közösséget is teremthetünk. Akár egy meglepően egyszerű, apró ajándékkal.

Sok marketinges esik abba a hibába, hogy azt hiszi, nagy forgalmat, nagy márkát csak irdatlan pénzekért forgatott tévéreklámokkal, hatalmas költségvetésű kampányokkal lehet csinálni. Pedig ez a szemlélet már a ’90-es években sem állt meg teljesen, 2019-re pedig már számtalan sikertörténet megcáfolta meg. A közösségi média és a fényképezős mobiltelefonok korában akár egy olyan apró lépés, mint egy feliratos karkötő készítése is áttörést hozhat induló vagy erősíteni kívánt márkánk életében.

A jó grafika csodákra képes

Egy eltalált kiegészítő igazi divatkellék, sőt, egy-egy szezon sztárja is lehet, ha tud egyedi, menő, vicces vagy különleges lenni. A lényeg, hogy mindenki, aki meglátja, akarjon egyet magának. Ezt pedig leginkább egy szuper grafikával, helyesen megválasztott színkombinációval érhetjük el. Kis túlzással szinte mindegy is, miről szól a márkánk, egy tökéletes kreatívval a szilikon karkötő emblémázása trendet teremthet. A szilikon ugyanis vízálló, a belőle készült karpánt könnyen fel- és levehető, prímán logózható és a szivárvány minden színében rendelkezésünkre áll. Nem csoda, hogy fesztiválok szervezői, világmárkák szakemberei és karitatív szervezetek képviselői is használják a csuklókon viselhető reklámhordozót.

Az ajándék mágikus ereje

Ne gondoljuk, hogy egy olyan apróságért, mint a karkötő vásárlóink nem fognak megmozdulni! Felnőttek és gyerekek imádnak ajándékot kapni, szinte bármi is legyen a meglepetés, kérni fognak belőle. Gondoljunk bele: emblémázott bögréket bő húsz éve osztogatnak úton-útfélen, mégis mindenki viszi őket, mint a cukrot! Hogy ne akarnának vásárlóink a nyári szezonra egy-egy világító karkötő büszke tulajdonosai lenni?

Közösségépítésből ötös

Frissen indult vagy minimális költségvetéssel dolgozó márkák számára kifejezetten ajánlott a logózott ajándéktárgyak osztogatása. Kevés bekerüléssel könnyen elérhetjük hűséges vásárlóinkat, és játékos megoldással tovább növelhetjük elköteleződésüket. Tegyünk egy próbát: indítsunk közösségi média játékot, melyben a karpántot viselő fotókat posztolók között ajándékcsomagot sorsolunk ki, vagy egy világító szilikon karkötő grafikatervező verseny meghirdetésével vonjuk be követőinket magába az alkotói folyamatba! A hatás nem fog elmaradni, a költségeink pedig jólesően alacsonyak maradnak majd!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában