Hírek

2010.02.08. 10:57

A reklám, amit nem adtak le a Super Bowl szünetében

A Super Bowl reklámszünete legalább akkora médiaesemény, mint maga a mérkőzés. Sokan szinte csak erre kíváncsiak, a cégek pedig beleadnak apait-anyait, hogy minél jobb hírdetésekkel rukkoljanak elő.

Kiss Nikolett

A Bud Lightnak ezzel a reklámmal nem sikerült bejutni a sok százmilliós nézettséget jelentő adásidőbe (de ne sajnáljuk őket, akadt más is a tarsolyukban), köszönhetően a cenzorok határozottságának (akiknek döntését talán az egykori Janet Jackson-incidens is befolyásolhatta). A reklámban ugyanis ruhaadományért adnak sört, az akció azonban túl jól sikerül.

(Forrás: Total Pro Sports)

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!