Nyereményjáték

2010.08.16. 10:25

Tengeri vacsora naplementével

Pétfürdő - Az izgatott esküvői készülődés, a hajnalig tartó lakodalom és a felejthetetlen nászút után visszatért a dolgos hétköznapokba az Álomesküvő nyereményjátékunkon győztes házaspár, Zentai Gergely és Zentai-Major Szabina.

B. Virág Rita

Tízesztendőnyi ismeretség után esküdött örök hűséget egymásnak Zentai Gergely és Zentai-Major Szabina június 19-én. Lapunk Álomesküvő nyereményjátékának győztesei azóta is nap mint nap emlegetik lakodalmukat, kézbe veszik és fellapozzák az esküvőről készült fotóalbumot, megnézegetik a nászútjukon készült fényképeket.

- Ugyan lassan két hónapja házasok vagyunk, de a mai napig rengeteg kedvező visszajelzést kapunk az esküvőről, és ez nagyon jó érzéssel tölt el bennünket - mesélte a feleség, Szabina. - Azt gondoltuk, ez a fajta kellemes nosztalgia általában csak az ifjú párnál létezik, de örömmel állapítottuk meg, hogy a vendégeink is szívesen emlegetik a lakodalmunkat.

A hajnalig tartó mulatság után néhány napot pihent Szabina és Gergő, aztán útra keltek Genovába, ahol földközi-tengeri hajóútra indultak.

- Kalandosan kezdődött a nászutunk. Egy baráti párt kértünk meg, hogy vigyenek el minket a kikötővárosba, de az utazás előtti napon elromlott az autó. Óriási kapkodás után az indulás előtti este elkészült a jármű. Körmendről azonban visszafordultunk, mert kiderült, Olaszországig nem jutunk el vele, állandóan lefulladt. Szerencsére akadt B terv, és elvesztegettünk két órát, ám végül másnap délután a tengerpartra jutottunk - emlékezett vissza Gergő.

A nagy hajózás előtt feltérképezték a várost, ahol az ötezerféle tengeri élőlénynek helyet adó akvárium nyűgözte le őket leginkább. Másnap pedig megkezdődött a nagy tengeri kaland is.

- Genovából Szicíliába, majd Nápolyba hajóztunk, ezután Tunéziában Tunisz, Spanyolországban Mallorca, Barcelona, Franciaországban pedig Marseilles következett. Általában a hajó éjszaka haladt, napközben pedig felderíthettük az említett állomáshelyeket  tudtuk meg Szabinától.

A fiatalok a 17 emeletes tengerjáró hajóról szuperlatívuszokban beszéltek. Kiderült, a négyezer utast szállító hatalmas járművön nagyon elkényeztettek mindenkit. A viszonylag aprócska színházteremben esténként lélegzetelállító produkciókat mutattak be, amelyek a különleges fény- és hangtechnikával ámulatba ejtettek minden arrajárót.

A hajón tucatnyi bár és étterem, medence, különböző sportpályák, mozi, kaszinó kínált felhőtlen szórakozást. Esténként naplementekor vacsoráztak romantikus, meghitt pillanatok voltak ezek, a kettesben töltött idő legjobb percei.

- Szerettem volna egyet kaszinózni, de Gergő nem engedte. Kis téttel szívesen kipróbáltam volna a szerencsém, ám a férjem szerint felesleges lett volna kockára tenni a költőpénzünket, így megelégedtem azzal, hogy alaposan körbenéztem - számolt be Szabina.

A sok-sok állomáshely közül Mallorca és Barcelona tetszett leginkább a fiataloknak. Igyekeztek alaposan kihasználni a rendelkezésükre álló szabadidőt, de Spanyolországban annyi látnivaló akadt, hogy mindennel nem tudtak megbirkózni, ezért oda különösen visszavágynak.

Szabina azzal zárta a beszélgetést, hogy minden álmuk valóra vált a pazar esküvővel, a jó hangulatú lagzival és a nászúttal, amikre később is nagy örömmel emlékeznek majd. Azt is elmondta, a család bővítésén még nem gondolkodnak, pár év múlva szeretnének majd gyerekeket, addig minden családtagtól, rokontól és baráttól türelmet kérnek.

Szabina elárulta, mióta összeházasodtak Gergővel, számára a legnagyobb gond az új neve.

Az ifjú feleség bevallotta, még nem szokta meg, hogy megváltozott a vezetékneve, ezért sokszor nem is használja bemutatkozáskor.

- Szerencsére nincs ebből konfliktus közöttünk, szerintem Gergőnek fel sem tűnik, hogy legtöbbször a leánykori nevemen mutatkozom be. Kicsit még idegenkedünk a férj, feleség státustól is, de csak idő kérdése és megszokjuk - mondta Szabina.