Hűségkártya

2009.09.09. 15:08

Gazdag választék az üzletben

Veszprém - A 2001-ben nyílt Diego üzletház tulajdonosa elsők között csatlakozott az akciónkhoz. Az üzlet bejáratánál és a pénztárnál egyaránt matrica figyelmeztet a Hűségkártyára.

Kiss Nikolett

- Már az első napokban érezhetően növelte a forgalmunkat az újság akciója - mondja Meinczinger Márton, a Diego tulajdonosa.  

- Vevőink minimum 20 százaléka felmutatja ezt a kártyát, amire öt százalékos kedvezményt adunk. Azért örülök, hogy a Pannon Lapok Társasága kitalálta ezt az akciót, mert meggyőződésem, hogy ebben a válságos időszakban lendít a kereskedelmen, ugyanakkor több pénz marad a vásárlók zsebében, így életszínvonaluk kevésbé csökken. Mindez persze nekünk is jó, mert a forgalmunkban csupán egyszámjegyű visszaesést tapasztaltunk. 
 
Az üzlet vezetője elmondta, csak márkázott termékeket forgalmaznak, eredetük megbízható, folyamatosan tartják minőségi színvonalukat. A legújabb fejlesztésű termékek is megtalálhatók náluk a laminált padlóktól a szőnyegeken, a pvc-padlókon át a függönyökig. Aki igényli, lakásán felmérik, hogy milyen termékekből mennyire van szükség. 


Meinczinger Márton büszke arra, hogy a jó minőségű laminált padlóból széles körű választékot tudnak nyújtani a vásárlóknak
(Fotó: Mátételki András)

Továbbá garanciával vállalják a padlók és szőnyegek leterítését, a függönyök felhelyezését. A boltnak jelenleg nettó 60 milliós árukészlete van, így hát érdemes kilátogatni a városszéli üzletbe. 
  
A válság ellenére folyamatosan növeljük választékunkat, az olcsóbb termékek mellett magasabb minőségű árut is kínálunk vevőinknek. Minden hónapban más és más terméket hirdetünk meg 30-50 százalékos kedvezménnyel. 
 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!