Kifizetődő a hűség - Bevásárlónap előfizetőinknek

Veszprém - A tavaly nyáron útjára indított, előfizetőink körében népszerűvé vált Hűségkártya akciónk újabb állomásához érkezett: a bevásárlónapon, pénteken 27 cég, vállalkozás 31 extra kedvezményt ad plasztik kártyás olvasóinknak.

Munkatársainktól

Valószínű, hogy közöttük lesz a veszprémi Gersics Józsefné, aki lakása felújítására készül. Ő volt az, akinek elsőnek adta át a kártyát tavaly június végén lapunk főszerkesztője, Barták Péter.

- Azóta is örülök a kártyának, már több helyen használtam - meséli a 66 éves Gizi néni. - Sikerült a fiamat tavaly nyáron rávennem, hogy családjával együtt elmenjünk a sárvári és a bükki gyógyfürdőbe, ahol kedvezményesen válthattunk belépőt a hűségkártya révén.

- Tudja, amíg élt a férjem, sokat voltunk a Balatonnál, de utána már nem jártam le. Most több alkalommal elvittek a fiamék Balatonalmádiba, ahol kedvezményesen vacsorázhattunk. Szívesen járok a Kiskertész boltba is, ahol virág- és vetőmagot szoktam venni olcsóbban, ha felmutatom a hűségkártyámat. Van egy kis veteményes kertem a ház mellett, azt gondozom majd, ha végre jó idő lesz - meséli Gizi néni, aki elsőnek kapta meg előfizetőink közül a hűségkártyáját.

Elmondta még, hogy nyáron felújíttatja a lakását, ami azzal is jár, hogy néhány szobát kifestet. Beszélgetésünk során javasoltuk neki: figyelmesen nézze át a csütörtöki számunkat, mert ott közzétesszük azoknak a listáját, akik extra kedvezményt adnak csak pénteken - lesz közöttük festékbolt is. És, ha már egyszer meg kell venni az anyagot, hát jobb előbb.

Nos, ez a bolt a veszprémi Házgyári úton található, ahol pénteken tíz százalék engedményt adnak, ráadásul ingyen hazaszállítják a festékeket, s a többi náluk vett árut.

- Mivel a városban legalább egy tucat festékbolt van, így árainkkal és széles körű választékkal igyekszünk üzletünket vonzóvá tenni. Mivel boltunk mellett van a nagykereskedés, a hiányzó árukat perceken belül pótolni tudjuk - mondja Kiss Attila, a DH Color Center Kft. ügyvezetője. 

- Sokan vásárolnak nálunk hőszigetelő anyagot. Az emberek rájöttek, hogy hosszú távon megéri a befektetés. Mi is várjuk már a tavaszt, mert akkor kezd majd jelentősen fellendülni a forgalmunk.

Az ügyvezető hozzátette, az erőteljes színek kezdenek a háttérbe szorulni (eddig a narancssárga volt a sláger), tavaly sokan a barna árnyalatú festékeket választották, amikor nekiálltak otthonukat újjávarázsolni. Nem egy vevőjük egy szobában kétféle színt használ. Idén, bármenyire is meglepő, várhatóan az ezüst-, az arany- és a bronzszín lesz a sláger - valószínűleg a fiatalok körében. De állítólag ismét visszajönnek a divatba a halvány színek is.

A megyeszékhelyen, Jutas-pusztán élő 46 esztendős Horváth Gyula közel húsz éve előfizetője a Naplónak.

- Örülök, hogy a Pannon Lapok Társasága is beszállt a "kártyázásba", mert a különböző helyeken kapott kedvezményekkel, ha úgy nézem, olcsóbban jutok a Naplóhoz. Mivel a három gyerekem és jómagam is sportolok, mindenféle felszerelésnél kaptunk árengedményeket a hűségkártyára. Családi ünnepeket esetenként vendéglátóhelyeken tartjuk, ahol szintén jól jön, hogy nekünk, mint régi előfizetőknek, alacsonyabb számlát hoz ki a pincér.

A férfi hozzátette: Veszprém megyén kívül még nem használta a kártyát, bár Vas, Fejér, Zala megyében is megtehetné ezt, de ha úgy hozza az élet, megragadják majd a lehetőséget. Előállt egy ötletével is, nevezetesen, jó lenne, ha a kártyát idővel benzinkutaknál is elfogadnák, persze bizonyos tankolt üzemanyagmennyiség felett.

Ami viszont tény, az Evita menyasszonyi ruhaszalon és öltönyház az ajkai Héloisz Üzletház emeletén szintén várja a hűségkártya tulajdonosokat. 

Az üzlet vezetője, Fülöp Zoltán a vásárlók bizalmának megőrzését, a minőségi árukínálatot tartja a legfontosabbnak. Éppen ezért örömmel vette a lapunk által kínált kedvezményadási lehetőséget, amely most húsz százalékos bónuszt is kínál.

- Szeretném, ha minél többen élnének ezzel a kedvezménnyel a hozzánk fordulók, hiszen tudom, hogy a marketingre bizony áldozni kell. A Napló lefedettsége igen jó a megyében, a lapon keresztül jól és gyorsan el lehet jutni a fogyasztókig. Örülök, hogy ilyen formában is kedvezményt nyújthatunk a vásárlóknak. Már az első, Napló által közzétett hirdetést követően érkezett érdeklődő hozzánk, azóta is sokan éltek a kártya adta lehetőséggel. Továbbra is várjuk a hűségkártyával rendelkezőket. Bízom benne, hogy egyre nagyobb lesz a felhívás ereje. Most egy héten át különleges kedvezményeket biztosítunk, azokról a hirdetésekből tájékozódhatnak az újság olvasói.

Az Ajka környéki Horváth Miklós például a végzős középiskolásoknak kínált olcsóbb ballagási- és táncruha bérlési, valamint öltönyvásárlási lehetőséget dicséri. Szerinte rendkívül jó minőségű öltönyök vannak diákoknak és üzletembereknek is, akár méretre készítve, amelyek hűségkártyával jelentős megtakarítással bérelhetők vagy vásárolhatók meg. Az udvarias kiszolgálás, de a személyes kapcsolat úgyszintén lényeges - teszi hozzá. - Valószínűleg ezzel jobban meg  lehet fogni a vásárlókat, ami egy kisvárosban nagyon fontos.

Megtudtuk továbbá, hogy a tíz éves üzlet ma már jól ismert nem csak Ajkán, hanem az egész Dunántúlon. A kölcsönzés mellett vásárlási lehetőséget is biztosít az egész családot felöltöztető bolt. Az alkalmi, esküvői, koszorúslány, elsőáldozó, szalagavató ruhák mellett a cipőket, öveket, ékszereket és egyéb kiegészítőket is megtalálják az érdeklődők. A termékpaletta folyamatosan bővül.

- A piacon ma divatos, világszínvonalú, díjnyertes ruhák a legújabb divat szerint készülnek - mondta Fülöp Zoltán.

- Itt nem lehet dömpingáruval telíteni az üzletet, meg kell őriznünk a vásárlók bizalmát, hiszen húsz, harminc, negyven év múlva is itt szeretnénk élni. Ennek érdekében a jövőben is bővítjük a kiegészítők sorát. Sőt, keressük további üzletek nyitásának a lehetőségét - mondta Fülöp Zoltán.

Az üzeletvezető észrevétele szerint 2010-ben a hófehér mellett az ekrü szín jellemző a menyasszonyi ruhák esetében. Sőt, a nyári esküvőkre a vőlegények is világos színű öltönyt vesznek fel.

Olvasóink megszokhatták, hogy a Hűségkártya program aktuális híreiről rendszeres tájékoztatást adunk: csütörtökönként hétről-hétre beszámolunk arról, hogy a megyében hol, melyik üzletekben, szolgáltatóknál vásárolhatnak kedvezménnyel.

Az elfogadóhelyek listáját folyamatosan megjelentetjük pénteki műsormagazinunk, az RTV Tipp hasábjain, illetve a www.husegkartya.plt.hu weboldalon is hírt adunk a változásokról, a csatlakozási lehetőségekről, hiszen kedvező ajánlatunknak bárki részese lehet. Folyamatosan várjuk véleményeiket, élményeiket a kártyahasználattal kapcsolatban. (Információs zöldszámunk: 80949-199).

Ezekben a hetekben egy kérdőívet találnak az elfogadóhelyeken, amelyet, ha kitöltenek, még egy wellness hétvégét is nyerhetnek a kedvezmények mellé. Hűségkártya programunk újdonsága a pénteki Bevásárlónap elnevezésű akció: aki az újságból kivágott kuponokkal jelentkezik az elfogadóhelyeken, az extra kedvezményt kap. (A listát megtalálják a Napló csütörtöki számának 11. oldalán.)

*

Jól ismert a műhelyük

A legnagyobb kedvezményt a motorosoknak a veszprémi Nívó & J. F. F. Kft. nyújtja pénteken. Náluk a hűségkártyások már eddig is hat-nyolc százalékos kedvezményt kaptak a motorok árából.

A pénteki bevásárlónapon a ruhák árából 40 százalékos, a bukósisakokéból 60 százalékos engedményt nyújtanak. 

Hatvan kilométeres körzetben csak a Nívó árul Suzuki motorokat meglehetősen komoly szervizháttérrel. Az utcai motorokat sokan a téli hónapokban készíttetik fel, hogy jó időben nyeregbe pattanhassanak. A versenyzők is sorra hozzák gépeiket, ők is ugrásra készen állnak.

Fodor Márton szentkirályszabadjai ügyfelük azt mondja, hogy noha az átlagosnál drágábban végzik el a kötelező szervizelést, ám ilyenkor vállalják a motor teljes átnézését, elvégzik a szükséges karbantartásokat, ápolásokat.

Nem véletlen, hogy jó páran a megyén kívülről is hozzájuk jönnek kedvenc benzinfalójukkal. És hogy milyen kezekbe kerülnek a kétkerekűek? Markó István, a kft. szervizvezetője, aki többet tartózkodik a műhelyben, mint az eladótérben, elmesélte, két országos suzukis szerelőversenyről, ahol összesen 60-80-an indultak, egy második és egy negyedik helyezést hozott el az elmúlt években a japán zsűri döntése alapján.

A szalonban 15-20 motort kínálnak, de folyamatosan cserélik a típusokat. 

*

Hűségesnek lenni megéri a magánéletben és az üzleti világban is. Hosszú távon mindkettő biztonságot ad, amit meg kell becsülni. 

A Pannon Lapok Társasága - ezen belül a Napló is - úgy volt tavaly nyáron, hogy szerette volna valami nagy dologgal megjutalmazni a hozzá ragaszkodókat. Így született meg a hűségkártya. Igaz, addig is voltak különböző nyeremények, de hát nem mindenkire mosolygott rá a szerencse.

Cégek, vállalkozások hamar felismerték az üzleti lehetőséget, sorra iratkoztak fel az elfogadóhelyek listájára. A több vevő nagyobb forgalmat jelent, egyszerű matematika.

Mivel a listát hétről hétre figyelemmel kísérhetjük, látjuk, hogy bővül az elfogadóhelyek száma. Ez a pénteki akciónk csak a kezdet - érdemes figyelni a lapot. Olvasóink hűségét a jövőben is megbecsüljük!

Mátételki András
[email protected]
 


 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!