influenszerek, vloggerek, konfliktusok

2019.10.21. 07:00

Bemutatták a közösségi média botránykönyvét

Klausz Melinda közösségimédia-szakértő legújabb kötetét mutatták be pénteken a Hangvilla kamaratermében.

Horváth Virág

20191017 Veszprém Klausz Melinda A közösségi média botránykönyve című könyvének bemutatója Fotó Penovác Károly PK Veszprém Megyei Napló

Fotó: Penovác Károly/Napló

A közösségi média botránykönyve című kötetet a szerző érdekes előadással összekapcsolva mutatta be a jelenlévőknek. Az előadásra nagy számban látogattak el az érdeklődők, és a rendhagyó könyvbemutató keretein belül a szerző gyakorlati példákon keresztül is bemutatta, mennyire fontos, hogy a marketing szférában dolgozók ne csak személyesen, de az online térben is tudjanak jól kommunikálni. Klausz Melinda évtizedes tapasztalatait még az IWIW és MyVIP korszakában kezdte összegyűjteni, és együtt fejlődött a közösségi médiával.

Klausz Melinda legújabb kötetét a Hangvillában mutatta be Fotó: Penovác Károly/Napló

A nemrég megjelent kötet főként a hatékony közösségimédia-kommunikációról szól, de jelen van a kötetben a konfliktusmenedzsment is. A cégek, vállalatok számára napjainkban már elengedhetetlen, hogy hozzáértő kezelje az online felületeiket, ugyanis bármikor szembetalálhatják magukat olyan közösségimédia-konfliktusokkal, amelyek, ha nem megfelelően kezelik őket, bevételkiesést vagy akár presztízscsökkenést is jelenthetnek.

Klausz Melinda előadásában kiemelte a Nutella körüli, közelmúltban kirobbant botrányt, ahol az „internet népe” akár konkrét háttér-információ nélkül is képes volt részt venni a bojkottban. A kötet több olyan esettanulmányt is bemutat, amelyekhez a szerzőnek személyesen volt szerencséje. Az online térben elhíresült influenszer- és szállodaproblémában is érintett volt, ahol, bár elmondása szerint nem híve a támadásnak, mégis előnyt tudott kovácsolni a fennálló helyzetből.

A nemrégiben történt influenszerincidens okán egyébként a fiatal generáció vloggertársadalma elkezdte megérteni, mekkora felelősség az, hogy több ezer követőjük van, és az általuk elindított közösségi médiás lejárató kampányokkal hatalmas károkat tudnak okozni.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában