2019.10.21. 07:00
Bemutatták a közösségi média botránykönyvét
Klausz Melinda közösségimédia-szakértő legújabb kötetét mutatták be pénteken a Hangvilla kamaratermében.
20191017 Veszprém Klausz Melinda A közösségi média botránykönyve című könyvének bemutatója Fotó Penovác Károly PK Veszprém Megyei Napló
Fotó: Penovác Károly/Napló
A közösségi média botránykönyve című kötetet a szerző érdekes előadással összekapcsolva mutatta be a jelenlévőknek. Az előadásra nagy számban látogattak el az érdeklődők, és a rendhagyó könyvbemutató keretein belül a szerző gyakorlati példákon keresztül is bemutatta, mennyire fontos, hogy a marketing szférában dolgozók ne csak személyesen, de az online térben is tudjanak jól kommunikálni. Klausz Melinda évtizedes tapasztalatait még az IWIW és MyVIP korszakában kezdte összegyűjteni, és együtt fejlődött a közösségi médiával.
A nemrég megjelent kötet főként a hatékony közösségimédia-kommunikációról szól, de jelen van a kötetben a konfliktusmenedzsment is. A cégek, vállalatok számára napjainkban már elengedhetetlen, hogy hozzáértő kezelje az online felületeiket, ugyanis bármikor szembetalálhatják magukat olyan közösségimédia-konfliktusokkal, amelyek, ha nem megfelelően kezelik őket, bevételkiesést vagy akár presztízscsökkenést is jelenthetnek.
Klausz Melinda előadásában kiemelte a Nutella körüli, közelmúltban kirobbant botrányt, ahol az „internet népe” akár konkrét háttér-információ nélkül is képes volt részt venni a bojkottban. A kötet több olyan esettanulmányt is bemutat, amelyekhez a szerzőnek személyesen volt szerencséje. Az online térben elhíresült influenszer- és szállodaproblémában is érintett volt, ahol, bár elmondása szerint nem híve a támadásnak, mégis előnyt tudott kovácsolni a fennálló helyzetből.
A nemrégiben történt influenszerincidens okán egyébként a fiatal generáció vloggertársadalma elkezdte megérteni, mekkora felelősség az, hogy több ezer követőjük van, és az általuk elindított közösségi médiás lejárató kampányokkal hatalmas károkat tudnak okozni.