top tippek

2018.07.06. 11:40

Sportoljon hatékonyan!

A rendszeres testmozgás nemcsak az alakformálás, de az egészség megőrzése szempontjából is fontos.

A sportoláshoz elengedhetetlen az erő és a kitartás; a következő tippek pedig éppen ebben segítenek.

  • Főtt ételt edzés előtt két órával érdemes fogyasztani, de kerüljük azokat az ennivalókat, amelyek felfúvódást okozhatnak. Sokan nem tudnak üres gyomorral sportolni: reggel edzés előtt fél órával jó választás egy könnyű gyümölcssaláta joghurttal, esetleg egy szelet teljes kiőrlésű kenyér egy kevés mézzel.
  • Fontos, hogy edzés előtt és után is megfelelő mennyiségű folyadékot igyunk. Jöhet a frissen facsart gyümölcslé, a szénsavmentes ásványvíz, esetleg a gyümölcstea. De a szénsavas italokat kerüljük!
  • Ne feledje: bármilyen mozgásformát választ is, a bemelegítést soha ne hagyja ki!
  • Az erősítőgépeket nem csak férfiaknak találták ki! Keressen fel egy személyi edzőt egy konditeremben, az ottani eszközökkel eredményesen formálhatja az alakját.
  • Aki hetente háromszor jár fitneszterembe, az kétszer állóképesség-növelő edzést tartson, egyszer pedig erősítőt.
  • Ne csak a problémás zónákra koncentráljon! Ne feledkezzen meg a hát izom erősítéséről sem, miközben azon dolgozik, hogy lapos, izmos legyen a hasa!
  • Borítókép: Rocksweeper/Shutterstock

    Ezek is érdekelhetik