országos verseny

2021.02.16. 11:00

Hét díjat zsebelt be a veszprémi származású marketinges csapata

Kihirdették a hatodik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards országos verseny nyerteseit. A veszprémi származású Klausz Melinda és marketingcsapata lett az Év Marketingnagykövete.

Horváth Virág

A veszprémi származású Klausz Melinda és marketingcsapata, a kozossegi-media.com munkatársai

Fotó: Pintácsi Viktória/kozossegi-media.com

A kisebb cégek és alacsonyabb marketingbüdzséből gazdálkodók kommunikációs aktivitásait díjazó megmérettetésre rekordszámú pályázat érkezett a januári határidőig. Összesen 125 pályázatot nyújtottak be, mind a tizenegy kategóriában nevezett résztvevő, neves szakmai partnerrel működtek együtt, járványkompatibilis videós bemutatkozást készítettek – csak néhány újdonság, amely egy különös év után történt a kisebb költségvetésű ügynökségek legfontosabb marketingversenyén. Az országos versenyt alapító Magyar Marketing Szövetség idén először ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködve díjazta a leg­kreatívabb kommunikációs aktivitásokat. Az elismert szakmai zsűri értékelése alapján az Év Marketingnagykövete ezúttal a Klausz Social Group Kft. lett.

A veszprémi származású Klausz Melinda és marketingcsapata, a Klausz Social Group Kft., vagy ahogy a legtöbben ismerik, a kozossegi-media. com munkatársai emellett még hat egyéb díjat szereztek meg a versenyben tartalommarketing, közösségimédia-megoldás és kis költségvetésű integrált kampányok kategóriában.

- Úgy érzem, az Év Marketingnagykövete cím elnyerése elismerése a hosszú évek munkájának, amit ez idáig letettünk az asztalra. Átlagosan öt ember dolgozik a csapatban, egy projektben többen is részt veszünk. Minden díj, amelyet elnyertünk a versenyben, valamilyen megoldáshoz fűződik, például hogy koronavírus-időszakban hogyan kommunikáljon egy hotel vagy egy város, vagy hogyan készítsen közösségimédia-pontgyűjtő játékokat – mesélte Klausz Melinda, a kozossegi-media.com ügyvezetője. Klausz Melinda hozzátette, az elmúlt év kiemelten nehéz volt számukra, hiszen főként rendezvényekkel és turizmussal foglalkozó cégeknek segítenek, amelyek gyakorlatilag majdnem a teljes 2020-as évben zárva tartottak.

A veszprémi származású Klausz Melinda és marketingcsapata, a kozossegi-media.com munkatársai Fotó: Pintácsi Viktória/kozossegi-media.com

- Ezt az időt mi arra használtuk, hogy „előremeneküljünk”, tehát tudatosan készültünk, elindítottunk egy mentoringprogramot, amivel segítettük a vállalkozókat, és a digitális detoxban is nagy lépéseket tettünk. Az, hogy koronavírus alatt még sokkal többet használják a tanárok, szülők és gyermekek az internetet, sajnos függőséghez vezethet, illetve a FOMO (félelem, hogy kimaradok valamiből – a szerk.) érzés is egyre nő. Nem tudjuk, mikor lesz vége az intenzív virtuális jelenlétnek, de olyan sok időt töltöttünk az online térben, hogy nagyon nehéz lesz viszszaszokni a valóságba. A digitális detoxban egy nagyon fontos szegmens, hogy ép elmével és ép lélekkel tudjon visszacsatlakozni az ember a társadalomhoz, a való világhoz – tette hozzá Klausz Melinda.

A digitális detox társadalmi felelősségvállalási projekt – amely a cég munkatársainak kiemelten fontos, hiszen szinte bevétel nélkül, a segítségnyújtást szem előtt tartva hozták létre – szintén kapott díjat.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában