2023.03.04. 07:32
Együtt dolgozik a Pannon Egyetem és az OTP Fáy András Alapítvány
A Pannon Egyetem és az OTP Fáy András Alapítvány közötti együttműködési célja közös oktatási programok kidolgozása, tudásmegosztó szakmai rendezvények szervezése, valamint közös kutatások indítása. A megállapodás keretében csütörtökön az Alapítvány oktatásfejlesztő szakemberei és az Egyetem oktatói, hallgatói részt vettek a Kompetenciafejlesztés digitális környezetben című műhelybeszélgetésen.
Ollé János, a PE MFTK Digitális Módszertani Intézetének igazgatója előadása közben
Fotó: Nagy Lajos
Az Alapítvány és az Egyetem közös célja olyan oktatási tartalmak létrehozása, amelyek hozzájárulnak a pénzügyi tudatosság erősítéséhez, a pénzügyi kultúra fejlesztéséhez. A partnerek kölcsönösen támogatják egymás oktatási tevékenységét, oktatásmódszertani fejlesztéseit, kutatásait, különös tekintettel a digitális képzések fejlesztésére.
- Az OTP Fáy András Alapítvány konkrét projektekre épülő, mindkét fél számára előnyös, hosszú távú együttműködés kialakítására törekszik a Pannon Egyetemmel – mondta Bohár Ernő, az Alapítvány stratégiai és innovációs igazgatója. Ennek értelmében elindul egy középiskolásoknak szóló kompetenciafejlesztő tananyag közös kialakítása, valamint elérhetővé válik a hallgatók számára az Alapítvány Pénzügyi Alapműveltségi Programja és a vállalkozásalapításról és -működtetésről szóló e-learning tananyaga is.
- A Pannon Egyetem Modern Filológiai és Társadalomtudományi Kara örömmel vesz részt az OTP Fáy András Alapítvánnyal való együttműködésben. Célunk, hogy hallgatóink számára a fenntarthatóság jegyében, a digitális kultúra fejlesztésével és e-learning tananyagok kidolgozásával olyan ismereteket bocsássunk rendelkezésre, amelyek a mindennapi életben való boldogulásukat is elősegítik – emelte ki Navracsics Judit, a Pannon Egyetem Modern Filológiai és Társadalomtudományi Karának dékánja.
- A Digitális Módszertani Intézet nyitott azokra kihívásokra, amelyekben kutatás-fejlesztési projektek keretei között alkalmazhatjuk a korábbi évek tudományos kutatási eredményeit és elemzett jó gyakorlatok tanulságait. Bízunk benne, hogy fejlesztői tevékenységünk, képzéseink, oktatási tapasztalatunk egy olyan hosszabb távú együttműködés keretei között hasznosulhat, ahol a megismerhető komplex oktatási megoldások további kutatásokra és fejlesztésekre inspirálnak majd minket – tette hozzá Dr. Ollé János, a Digitális Módszertani Intézet vezetője.