hirdetés

2021.01.14. 12:01

Magyarországon terjeszkedik a Promocodius

A magyarországi piacra készül betörni a Promocodius nevet viselő nemzetközi kupongyűjtő oldal. A cég világszerte 11 000 üzlet kedvezményes ajánlatát gyűjti össze, köztük olyan nagynevű cégek akcióit, mint a MediaMarkt, Booking.com, Amazon, AliExpress vagy az Ebay. Jelenleg 14 országban működteti ország specifikus weboldalait, az Amerikai Egyesült Államoktól, Európán át Oroszországig. A Promocodius határokon átívelő kedvezményes vásárlásra ad lehetőséget, különböző kuponok és letölthető promóciós kódok formájában.

11 000 üzlet, 6300 ismert termékmárka: kedvezmények egybegyűjtve

A 2014-ben alapított ambiciózus startup vállalkozás dinamikusan terjeszkedik az elmúlt években, mára egy több kontinenst átívelő nemzetközi szolgáltatást nyújtó céggé nőtte ki magát, amely sikeresen és biztonságosan működik világszerte. Nem titkolt célja, hogy a legnagyobb online platformmá váljon a maga szegmensében. Felhasználók millióit szeretné kiszolgálni és segíteni abban, hogy pénzt és időt spóroljanak az online vásárlásaik során. Ennek érdekében regionális és nemzetközi szinten is elismert és megbízható webáruházak promóciós ajánlatait gyűjti egybe és kategóriákba rendezve, könnyen elérhető formában kínálja a weboldalán látogatói számára. A kuponoldal így több, mint 6300 jól ismert termékmárkát tud jelenleg kedvezményesen kínálni felhasználói számára.

A több ezer rendszeresen frissülő ajánlat többféle lehet. A leggyakrabban, százalékos vagy egy bizonyos összegű kedvezményt kínálnak a különböző termékre, szolgáltatásra, de előfordul pl. szállítási költség kedvezmény, vagy egy-egy termékhez kapcsolódó ingyenes ajándék, első vásárláskor járó kedvezmény is. Az általában 5-70% közötti kedvezményt tartalmazó kuponokat több ország webáruházában is felhasználhatják a vásárlók. A svéd weboldal pl. egy külön aloldallal már fel is készült a globális Black Friday promóciónál is nagyobb horderejű Single’s Day, vagyis a Szinglik napja promóció dömpingre, amit a kínai AliExpress hirdet meg minden év november 11-én.

A Promocodius tehát nem csak magyarországi kereskedő partnerek akciós ajánlatait kínálja majd, hanem a globális webáruházak napi és időszakos ajánlatait gyűjti egybe. Az előzetesen leellenőrzött akciós termékeket és szolgáltatásokat körülbelül 125 különféle kategóriába sorolnak be a ruházati cikkektől, az elektronikán és háztartási cikkeken át, a vendéglátó és más szolgáltatást nyújtó ajánlatokig, így azok, átláthatók és mindenki által könnyen megtalálhatók.

Biztonságos és költséghatékony vásárlás

A jelenlegi bizonytalan világgazdasági helyzetben és egészségügyi világjárvánnyal sújtott időszakban ennek az amúgy is közkedvelt közösségi vásárlási formának még inkább van létjogosultsága, hiszen úgy lehet nagy kedvezményekkel és biztonságosan vásárolni a globális, határok nélküli piacon, hogy közben ki sem kell mozdulni a lakásból, ami nem kevés megtakarítást jelent pénzben és időben egyaránt.

A kuponoldal azért lehet sikeres Magyarországon is, mert mind a szolgáltató partnerek, mind a felhasználók számára előnyös annak használata. A kereskedők számára az oldal nagyszámú új vásárlót biztosít globális szinten, amíg a vásárlók válogathatnak a világ minden tájáról érkező akciós ajánlatok közül.

Magyarországon 2010-ben jelentek meg az első kupongyűjtő oldalak. Ez a fajta e-kereskedelmi modell itthon népszerűnek bizonyult, főleg a turisztikai szegmensben. Jelenleg azonban, az eddigi legnagyobb magyar kuponos szereplő fizetési nehézségei és csőd széli állapota miatt, egy komoly piaci rés nyílt a magyar kuponos oldalak piacán, ami kedvező hátszelet biztosíthat az új piaci szereplő, a Promocodius számára.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában