Hirdetés

2023.06.02. 12:31

Elhelyezkedési lehetőségek kiváló kommunikációs képeségekkel rendelkezőknek Budapesten

Az erős kommunikációs képesség mindig is egy jól kamatoztatható kvalitásnak számított a munkaerőpiacon. Bizonyos szakmákban és területeken ugyanis a mindennapi munkavégzés elengedhetetlen része ezen készség aktív használata. Ilyen munkaköröket természetesen akár Budapesten, például a BudapestAllas.hu lehetőségei között is találhatsz. Mutatjuk, melyek azok a területek, ahol a legnagyobb eséllyel veheted hasznát a kommunikációs képességeidnek.

Forrás: budapestallas.hu

Kereskedelem

Valamennyi kereskedelmi munkakör megköveteli a kiváló kommunikációt. Elég, ha csak arra gondolunk, hogy a bolti eladók, pénztárosok vagy árufeltöltők naponta hány és hány vásárlói kérdést válaszolnak meg, hányszor adnak útbaigazítást a vevők számára. A hivatkozáson talál elérhető budapesti eladó pénztáros állásokat. Emellett pedig a magasabb munkakörök esetében is kiemelt fontossággal bír ez a kvalitás, legyen szó például a boltvezetők pozíciójáról, ahol a vezetés és irányítás, vagy a területi képviselők beosztásáról, ahol az eredményes kapcsolatépítés és üzletkötés szempontjából nélkülözhetetlenek az erős kommunikációs képességek. 

Értékesítés

Az értékesítői szakma szintén olyan terület, ahol az ügyfelekkel való közös hang megtalálása érdekében szükség van a jó kommunikációra. Egy értékesítőnek ugyanis pontosan fel kell mérnie az ügyfele igényeit, majd úgy közvetítenie az általa értékesített termék vagy szolgáltatás értékeit és hasznosságát, hogy az meggyőző és ne pedig rámenős legyen. Emellett a kommunikációjának felkészültséget kell sugároznia, továbbá a felmerülő kérdéseket laikusok számára is világosan és érthetően szükséges elmagyaráznia. 

Ügyfélszolgálat

Ha pedig már az előzőekben szó esett a vevők és ügyfelek részéről felmerülő kérdések megválaszolásáról, akkor az ügyfélszolgálatos munkakört sem hagyhatjuk ki a sorból, amely pozíció konkrétan erre a feladatra épül. Az ügyfélszolgálatosok ugyanis a munkanapjaik jelentős részében az adott cég termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos kérdésekben informálnak, továbbá panaszokat kezelnek. Ez utóbbi tevékenység kiváltképp megköveteli a magas szintű kommunikációt, hisz az ilyen jellegű megkeresések gyakran nem éppen kellemes hangnemben történnek. Az ügyfélszolgálatosnak ugyanakkor képesnek kell lennie megnyugtatni az ügyfelet, és közös nevezőre jutnia vele. Ehhez pedig létfontosságú a hatékony kommunikáció, legyen szó annak szóbeli vagy írásbeli formájáról.   

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában