2019.10.09. 07:00
Mobil eszközön is intézhetjük vízügyeinket a Bakonykarszt új felületén
Megújult a Bakonykarszt Zrt. honlapja, és változott a számlaküldés, valamint a vízóra-leolvasás gyakorisága is – hangzott el a Bakonykarszt Zrt. sajtótájékoztatóján a minap.
Kizlinger András, Kugler Gyula vezérigazgató és Petrovai Péter a Bakonykarszt Zrt. sajtótájékoztatóján
Fotó: Sági Ági/Napló
Idén egy borítékban már több számlát találtak a Bakonykarszt fogyasztói. A társasházakban élők egy borítékban kéthavi, a családi házakban élők két-két hónapra vonatkozó számlát kaptak.
– Azt tapasztaljuk, hogy a felhasználók elfeledkeznek arról, hogy két számlát kaptak. Az egyiket befizetik, a másikat elfelejtik. Évente már csak egyszer olvassuk le a vízórákat, akár társasházról, akár családi házról van szó. A locsolómérők leolvasása is csak egyszer történik évente.
Azt kérjük a fogyasztóktól, hogy rendszeresen, havonta ellenőrizzék a vízóráikat, mert ha csőtörést, vízelfolyást tapasztalnak, azonnal el tudjuk hárítani a hibát, és nem az évi egyszeri leolvasáskor szembesülünk azzal, hogy több száz vagy akár több ezer köbméter víz folyt el – mondta el Kizlinger András, a Bakonykarszt Zrt. értékesítési osztályvezetője. A szakemberek kérik, hogy a fogyasztók tegyék lehetővé az évi egyszeri leolvasást, melynek tervezett időpontja az elszámoló számlán megtalálható.
Augusztustól megújult online felülettel találkozhatnak a fogyasztók. A vizuális megújuláson túl új az oldal felépítése is, mely mobil eszközökön is jól használható. A honlap mellett elindult a cég közösségi oldala is, melyen elérhetők a napi információk.
– Az új honlapon az online díjfizetés is lehetséges. A már korábban működő waternet rendszer továbbra is működik, de létrehoztuk a watermeter modult, amely lehetővé teszi, hogy a fogyasztók az átlagvízmennyiséget elektronikusan megváltoztassák. Elképzeléseink szerint ezt a rendszert fejlesztjük majd tovább – mondta el Petrovai Péter informatikai csoportvezető.