Helyi közélet

2017.11.03. 14:35

Hozzánk fordult olvasónk: visszafizették a vételárat

Ahogy korábban beszámoltunk róla, olvasónk lapunkhoz fordult segítségért, mert meghibásodott fényképezőgépével kapcsolatban közel két hónapon át nem kapott pontos tájékoztatást a javítást végző vállalattól.

Polgár Bettina

Olvasónk augusztus 16-án küldte el szervizbe meghibásodott fényképezőgépét, melyet csaknem 75 ezer forintért vásárolt az érintett vállalattól. Ezt követően mintegy két hónapon át folyamatosan próbált érdeklődni az eszközről, a meghibásodás okáról, illetve a javítás befejezésének várható időpontjáról, de nem kapott pontos tájékoztatást.

A készülék hiánya különösen nagy gondot okozott olvasónknak, hiszen a fényképezőgépet korábban a mindennapi munkája során is rendszeresen használta.

Kérdéseinkkel több mint egy hónapja kerestük fel az érintett szervizt, ahonnan a mai napig nem adtak választ. Olvasónk azonban a közelmúltban új hírrel jelentkezett: közel két hónap várakozás után a szerviz munkatársa úgy tájékoztatta, hogy a fényképezőgép meghibásodását nem tudják javítani. Így október 10-én a teljes vételárat visszafizették alsóörsi olvasónk részére, aki elmondta, a pénzösszegen túl semmi egyebet, azaz még egy szűkre szabott bocsánatkérést sem kapott.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában