2018.07.18. 10:00
Kormányablak-buszok segítik az ügyintézést
Tuzson Bence a Vas megyei Jánosházán helyezte üzembe a hatodik kormányablak-feladatok ellátására kialakított mobilizált ügyfélszolgálatot (kormányablak-buszt), amely a megye 216 településén teszi lehetővé az állampolgárok számára a kormányablak-szolgáltatások igénybe vételét.
Tuzson Bence Jánosházán adta át a hatodik mobilizált ügyfélszolgálatot, a kormányablak-buszt Fotó: Miniszterelnökség
– Az elmúlt években olyan közigazgatást építettünk, amely élvezi az emberek bizalmát, segíti a magyar állampolgárok és a vállalkozások boldogulását. Célunk, hogy a magyar emberek számára az ügyintézés ideje, az arra fordított energia és anyagi terhek csökkenjenek, ezáltal javuljon életminőségük. Ezt szolgálta a kormányablakok kialakítása, és ezt a célt szolgálja a kormányablak-buszok üzembe helyezése is – mondta Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár a hatodik kormányablak-busz átadásán.
Tuzson Bence, a Miniszterelnöki Kabinetiroda közszolgálatért felelős államtitkára a kormányablak-buszokkal kapcsolatosan hangsúlyozta: végig kellett gondolni, hogy ez a jó minőségű szolgáltatás hogyan tud mindenhova eljutni. Így született meg a döntés,
hogy Magyarországon tíz kormányablak-busz lesz. (Információink szerint a kezdeményezés Veszprém megyét is érinti, a kormányablak-buszt idén ősszel helyezik üzembe – a szerk.)
A mobilizált ügyfélszolgálati irodában az ügyfelek több mint 2500-féle ügykört kezdeményezhetnek, illetve kaphatnak tájékoztatást az eljárás menetéről. Többek között személyazonosító igazolvánnyal, lakcímkártyával, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézésre, ügyfélkapu-regisztrációra van lehetőségük az ügyfeleknek.